PHP Include

Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
101
Voor mijn website heb ik het mij zelf makkelijk gemaakt door met PHP-include te werken. Erg handig moet ik zeggen. Maar nu krijg ik steeds voor het laden van een pagina kort een zwarte pagina te zien, een soort van flits. Hoe komt dit? Is zoiets ook weg te halen? Ik vind het zelf niet echt een probleem, maar als het anders kan, graag.
 
server time dus het duurt te lang ook css gebruiken voor layoutimg het gaat je snelheid omhoog halen
kan ik het domein weten dan kan ik wat testjes laten lopen van firebug.
 
server time dus het duurt te lang ook css gebruiken voor layoutimg het gaat je snelheid omhoog halen
kan ik het domein weten dan kan ik wat testjes laten lopen van firebug.
Oké. Ik maak ook gebruik van CSS. Of is include en CSS geen goede combinatie?

De site is www.geitefok.com.
 
Dat is wel een goeie combinatie. Waarschijnlijk is de pagina gewoon niet snel genoeg met laden.

Als ik je pagina open met mijn resource-tracker aan, zie ik dat de oorspronkelijke respons tot 90ms op zich laat wachten, dat is die flits... dat is erg traag voor een eenvoudige site. Waar host je dit?

Overigens zie ik ook in je CSS én in je head een verwijzing staan naar rgb(0,0,0) en background-color: #000000

Als je die twee omzet naar dezelfde kleur blauw als je achtergrond zou de browser moeten onthouden dat dat de standaard kleur is, en dan krijg je een blauwe flits, dat zie je nauwelijks.
 
Ik zal morgen eens naar die kleuren kijken als ik daar tijd voor heb. Wat betreft de host, de website is ondergebracht bij PC Extreme.
 
Juist opgemerkt frats ik vermoed hetzelfde.css komt voordat hij de pagina laad en het scherm komt hierdoor zwart te staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan