Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk heeft Frontpage die html codes voor jou gegenereerd, je hoeft in principe niet eens html te kennen. Gemak dient de mens. Maar het is wel handig als je html volledig beheerst.Geplaatst door proesmans
hallo,
ik werk reeds met html code: frontpage.
Misschien had de vraag als volgt moeten worden gesteld:Geplaatst door proesmans
Maar is php ook met html codes?
Met html kun je nog niet echt over 'programmeren' gaan spreken, dat is wel een klein beetje het geval met php, maar ik begrijp wat je bedoelt. Het is zeker anders.Geplaatst door proesmans
of is dit een andere manier van programmeren?
php is een must.Geplaatst door proesmans
en is dit handiger en wordt het meer gebruikt?
Strict gezien is PHP scripten, niet programmerenGeplaatst door DENNIS90
Met html kun je nog niet echt over 'programmeren' gaan spreken, dat is wel een klein beetje het geval met php [...]
Dat weer niet. Met enkel HTML kom je ook een heel eind. Wanneer je echter een grote website gaat maken, dan is PHP nog geen must, een server-sided scriptingtaal is dan een mustphp is een must.
*Wist ik al lang, ik ben ook een bewonderaar van jou*:thumb:Geplaatst door JPeetje
*is wel PHP fan*
Geplaatst door DENNIS90
*PS. Zeg maar niet dat ik een slijmbal ben, hahaha*
Is dat hetzelfde of nog erger? Even in de Grote van Dale opzoeken wat dat precies betekent.Geplaatst door XP_PC
Kwijlvierkant![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.