PHP layout Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardbakker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Berichten
44
hallo beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb beloofd voor het voetbalelftal een website te maken maar nu heb ik een probleem. Zelf ben ik niet goed in lay-outs maken dus heb ik een mooie gedownload. een php Layout. Ik heb de Index helemaal verandert zodat het nu gaat over het team. Nu wil ik hem uploaden op www.woelmuis.nl waar ik hem gratis kan hosten. Nu gooi ik alles van de map van de gedownloade layout erin. Maar nu zie je alleen de tekst en plaatjes maar niet de gedownloade lay-out

Kan iemand mij helpen?:thumb:
 
zonder link kunnen we niet zien wat er aan de hand is, maar aan het verhaal te zien is er iets mis met je stylesheet of beter gezegd met het laden ervan. Als je in de bron kijkt zie je in de <head> waarschijnlijk een link naar een stylesheet gaan; klopt die link?
 
Je .css bestandje bestaat niet. Die moet je dus nog uploaden.
 
Er is niets mis met je lay-out aangezien hij de kleuren van de tekst goed pakt.

Maar als ik opzoek ga naar jou afbeeldingen, krijg ik er geen te zien en een foutmelding van jou hosting bedrijf dat deze niet bestaat.

Dus oplossing:
Maak een map met de naam "images" en zet daar al de afbeeldingen die jij verkregen heb van je gedownloade lay-out. Hierna zou deze dan moeten werken.

groeten vreugde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan