[PHP] Multi-uploader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razing

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Multi-Uploader. Ik had zelf al wat geprobeerd met een map selecteren en die uploaden, maar weet niet hoe ik hem weg moet schrijven dus heb alles weer verwijderd.

Wat ik wil is dat ik een map in de verkenner moet selecteren en deze upload naar de map /fotoboek/albums/. Het fotoboek en alles werkt al, alleen nu de uploader nog.

Zijn er zulke uploaders op maat? Of moet je deze echt zelf maken? Bij Hyves (fotos) uploaden werkt het ook zo, selecteer een map die je wilt uploaden, en hij upload het.

Harm.

Als ik me niet vergis maakt Hyves gebruik van een Java-applet.

In HTML ( / PHP) zul je de afzonderlijke bestanden moeten selecteren voor upload.

Als ik me niet vergis maakt Hyves gebruik van een Java-applet.

In HTML ( / PHP) zul je de afzonderlijke bestanden moeten selecteren voor upload.

Jammer dat het in PHP ook net gaat. Is het ook niet anders mogelijk?

Nou ja, je zou je kunnen verdiepen in Java en zelf zo'n applet schrijven.

Het ligt ook een beetje aan je doel. Is het iets om je eigen gebruikersgemak te vergroten, of dat van bezoekers van je website.

Als het puur voor jezelf is, kun je het geheel zippen en op de server laten uitpakken.

Nou ja, je zou je kunnen verdiepen in Java en zelf zo'n applet schrijven.

Het ligt ook een beetje aan je doel. Is het iets om je eigen gebruikersgemak te vergroten, of dat van bezoekers van je website.

Als het puur voor jezelf is, kun je het geheel zippen en op de server laten uitpakken.

Het is voor een CMS systeem die ik niet zelf in gebruik ga nemen, het systeem zelf verder is bijna af, alleen nog de foto upload.

Dan denk ik dat je toch het beste handmatig elke foto stuk voor stuk kunt selecteren. Andere opties zie ik in ieder geval niet.

Tsja, wat wil je nu dat ik zeg? Als het om 50 foto's gaat kan het wel?

Dan zou ik eens contact opnemen met het development team van hyves.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan