PHP op Pocket pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Lion

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Wie kan mij helpen.

Ik wil op een pocket pc, php pagina's kunnen openen.
Dus zonder verbinding te hoeven hebben met internet.

Wie weet hier iets op?

BvD.

tenzij je op je pocket pc apache / PHP kunt installeren, zal dit redelijk lastig worden, aangezien PHP een server-side scripting taal is...

Ik heb geprobeerd dat bestandje te downloaden, maar kom er niet echt helemaal uit, misschien dat ik het verkeerde bestandje heb gedownload.

Hopelijk kan je me er wat meer wegwijs mee maken....

Alvast bedankt.

Welk merk en type pocket pc heb je, welke pocket PC en versie OS draait erop? dan kan ik misschien wat meer informatie terug vinden.

Ik heb even bij HP op de website gekeken, jouw IPAQ heeft een zogenaamde Intel XScale processor.

De software link die ik je gegeven heb is voor een PocketPC met een zogenaamde StrongARM processor bedoeld.

Ik denk dat dat de reden is waarom het niet werkt.

Ik ben bang dat het dus niet gaat werken. Ik heb de softwaremaker van die website gemaild voor je, met de vraag of er ook een PHP versie beschikbaar is voor de XScale processor. Zodra ik daar reactie op heb laat ik het je horen.

Mocht het echt een must voor je zijn om PHP op je PocketPC te hebben, dan kun je altijd nog besluiten een andere pocket pc te nemen.

Wel heel tof dat je ernaar gekeken hebt enzo....

Super...!!
Maar ik snap 1 ding niet helemaal, wat heeft een processor met een stuk script te maken?

Maar als je het mailtje terug hebt gekregen, hoor ik het wel...

SUPER...
Nogmaals bedankt...!!

Gr.

De processor heeft niets te maken met het stuk script.

Maar de PHP software die het script verwerkt, heeft wel wat te maken met een processor.

Je processor zorgt voor het rekenwerk van je device (pocketpc). Elk soort processor wordt weer op zijn eigen manier aangestuurd.

Het is dus even afwachten wat ik terug gemaild krijg.

Ja dan moeten we maar even afwachten op je mailtje, dan hoor ik het wel.

Ja er zit wel enige logica in, maar ja....

In ieder geval bedankt voor alles en ik hoor het wel.

gr.

Dit mailtje heb ik gekregen:

--- begin mail ---

You can find this at http://www.choup.net/

If you want some packages for this arch, i can do someone, but i haven't
XScale PDA to test it ...

Best Regards

--- einde mail ---

Oftewel, hij kan het pas maken als hij een XScale PDA heeft. Helaas...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan