PHP poll in google sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Ik wil graag een poll maken voor mijn google site. Met verschillende aanbieders voor polls is het nogal irritant werken of ze werken helemaal niet. Kan ik dit in een gewoon script maken?

Ik heb een google site en daarin wil ik een poll. Ik denk dat dit het beste kan in PHP.
Google sites ondersteunt geen Flash! Daar kan het dus niet in.
Ik heb ook geen eigen domein: Het valt onder google sites (sites.google.com/site/[de sitenaam])

Laatst bewerkt:
Ja Ik had het al gemerkt. Sorry dat ik het ben vegteten te posten

Kan het ook in een andere taal? HTML bijvoorbeeld.

Je hebt voor een poll een server sided taal nodig, en dit is php. Meestal wordt een server sided taal niet ondersteund door een dienst als google sites, omdat dit (de naam zegt het al) scripts kan uitvoeren op de server.

Ik ben bang dat het dus niet gaat lukken.

je zou misschien een gratis webhost kunnen nemen, waar je wel php op kunt uitvoeren, en dan via een iframe ofzo op je site bij google zetten.

Ik heb geen flauw idee of dit kan en mag op de google site, het is maar een hersenspinsel van me

wat bedoel je? ik heb verder ook geen programmeer ervaring met web-gerelateerde talen.

google eens op 'iframe html'. Een iframe is een soort venster waarin je een pagina kunt lade.
Het kan een bestand zijn die op je eigenserver staat, maar je kunt het ook van een andere server downloaden.

Dus als je een simpele gratis webhost neemt waar je het poll script op kunt draaien.

voor alles wat je op je google-site wilt hebben waar een php script voor nodig is, maak je gewoon een webpagina op je gratis server

Goed bedacht :p! Ik ga het heel waarschijnlijk zo doen:d.
Maar mijn vraag was alleen hoe ik het poll script moet schrijven.
Als ik dit in een nieuwe vraag moet zetten onder HTML, moet iemand dat zeggen.

Dit zijn de hits als ik google op 'poll php script' ik gok dat daar genoeg bij staat wat je kunt gebruiken en aanpassen naar je eigen smaak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan