Hallo!
Ik zit met het volgende:
Bij het versturen van onderstaande code komt er niet opgemaakte footer code in beeld. Dit komt door de houtje touwtje oplossing met html-refresh code, kan iemand mij helpen met een iets betere code zodat de paginaopmaak er goed uit blijft zien, en bij het posten niet de onopgemaakte footer tekst te zien blijft?
Ik krijg het niet voor elkaar om header('Location: pagina.php'); in te passen, ik krijg dan nl een warning headers already sent foutmelding.
Kan iemand mij hiermee helpen?
(let op, bij onderstaande code is er html code weggelaten)
Gr!
Ik zit met het volgende:
Bij het versturen van onderstaande code komt er niet opgemaakte footer code in beeld. Dit komt door de houtje touwtje oplossing met html-refresh code, kan iemand mij helpen met een iets betere code zodat de paginaopmaak er goed uit blijft zien, en bij het posten niet de onopgemaakte footer tekst te zien blijft?
Ik krijg het niet voor elkaar om header('Location: pagina.php'); in te passen, ik krijg dan nl een warning headers already sent foutmelding.
Kan iemand mij hiermee helpen?
(let op, bij onderstaande code is er html code weggelaten)
Gr!
PHP:
<?php
include('dbconnect.php');
mysql_query( 'set names utf8' );
?>
<?php
if (!isset($_POST['submit'])) {
?>
<form method="post" id="2009_form">
<label for="name" title="Voer je naam in"><input type="text" id="naam" name="naam" />Naam</label>
<label for="email" title="Voer je e-mailadres in"><input type="text" id="email" name="email" />E-mail</label>
<label for="jongensnaam" title="Voer jongensnaam in"><input type="text" id="jongensnaam" name="jongensnaam" />Jongensnaam</label>
<label for="meisjesnaam" title="Voer meisjesnaam in"><input type="text" id="meisjesnaam" name="meisjesnaam" />Meisjesnaam</label>
<input type="hidden" name="ip" value="<?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ?>">
</label>
<label for="formsubmit" class="nocontent"><input type="submit" name="submit" value="Versturen!"></label>
</form>
<?php
} else {
$naam = $_POST['naam'];
$email = $_POST['email'];
$jongensnaam = $_POST['jongensnaam'];
$meisjesnaam = $_POST['meisjesnaam'];
$ip = $_POST['ip'];
mysql_query( 'set names utf8' );
mysql_query("INSERT INTO top_2009 (naam, email, jongensnaam, meisjesnaam, ip) VALUES ('$naam', '$email', '$jongensnaam', '$meisjesnaam', '$ip')") or die(mysql_error());
$my_email = "#";
$message = "#";
$subject = "#";
$headers = "#";
mail($my_email,$subject,$message,$headers);
echo "<meta http-equiv='refresh' content='0;url=#' />";
}
?>
<HTML Footer tekst >
Laatst bewerkt door een moderator: