PHP script werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sucrusani

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Ik heb via ebay een script gekocht die ik heb geinstalleerd op mijn website, maar het geeft foutmeldingen. Wie heeft een idee wat ik nog moet doen?
Kijk naar: http://www.cheaptldomains.com/install.php
Het bestand dat nodig is heb ik ook bijgevoegd.
Het is config_inc.php, maar ik heb het als txt-bestand hier gezet.

Bijlagen

php script

Jawel, je kan op ebay.com als je zoekt op scripts, bieden op bijvoorbeeld php scripts die de verkopers aanbieden. Probeer het eens, dan zie je wat ik bedoel.
De tmp.php file wordt volgens mij automatisch aangemaakt als het goed gaat want het zit niet in de zip file!

Mocht je het gekocht hebben via Ebay, je hebt zo te zien geen licentie om dit script te gebruiken. En ik heb al zo een vaag vermoeden welk script jij hier hebt, denk dat je misschien wel meer betaald hebt voor het script zonder licentie inplaats van met licentie.

Best balen dat ie dan meer heeft betaald: ff voor de starter

Nullified is hetzelfde als geript... Dan kun je het nog gekocht hebben, legaal is je versie niet:confused:

Maar goed, back on-topic:

Zou je de regels 210 t/m 235 willen kopieren en hier neer zetten(Wel ff in php tags ;))... Wellicht zitten daar wat aanwijzigen in...

//edit

Regels van install.php welteverstaan...

Laatst bewerkt:
php script

Gelijk heb je York, maar voor $ 4,99 neem je toch wel dat risico. Ik heb gezien dat het met licentie $64 kost.
Dus probeer je wat. Kijk als het zou werken dan zou ik heel blij zijn. Ok, ik ben zo'n 4 euro kwijt, ach geeft niet.
Maar hier aangehecht de install.php als txt.

Bijlagen

Als het goed is moet er een bestandje tmp.php zijn... Is die er niet? Maak hem dan ff aan [chmod meteen naar 0777] en laat hem leeg, er staat een functie in het install.php die de MySQL gegevens van de vorige stap invoert...

Voor die $64 krijg je wel meer dan een script hoor, althans dat dacht ik. ;)
Mocht deze niet werken dan kan ik je overigens ook zo wat scripts geven hoor.

php script

Jongens bedankt,

Het lijkt nu wel te werken.
Nu de site afmaken.
Nogmaals bedankt tot zover.

Met Google hoef je die $5 niet eens te betalen..

En via ebay software kopen ? Waar gaat dat heen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan