php script

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je provider ondersteunt geen PHP......
 
bedankt

dat is niet zo mooi
maar wat nu
is er een andere mogelijkhijd om een fotoboek te plaatsen waar simpel foto's zijn toetevoegen.

bram
:thumb: :(
 
Je kunt ze genereren. Dit kan bijvoorbeeld met het gratis programma Picasa.
 
Geplaatst door megabit
Je kunt ze genereren. Dit kan bijvoorbeeld met het gratis programma Picasa.

maar het is de bedoeling dat iedereen foto's kan toevoegen op mijn site en dat gaat geloof ik niet met picasa

bram:thumb:
 
Voor zulke dingen heb je toch een server met PHP ondersteuning nodig. (Kan ook met ASP / CGI enz enz maar ik ga van PHP uit).

Je zou bijvoorbeeld een gratis Lycos account aan kunnen vragen waarbij dit mogelijk is. Het nadeel van zulke hosts is dat er veel reclame bij zit.. maar dat heb je als het gratis is.
 
ik wil de foto's uploaden bij kabelfoon waar de rest van me site ook staat

is er echt niks simpels dat iedereen zijn foto kan plaatsen in een map van mijn site
zelfs hier bij helpmij kan ik een foto toevoegen in mijn bericht
 
Geplaatst door groen29
is er echt niks simpels dat iedereen zijn foto kan plaatsen in een map van mijn site
Simpelweg, nee.
Dat foto plaatsen moet via uploaden gebeuren. Je kan dit doen via FTP, maar dan moet je je bezoekers het proces van inloggen enzo aanleren, wat voor beginners niet simpel is. Je kan 't ook via HTTP doen, met een script. Op deze manier maak je 't voor je bezoekers heel simpel, echter moet je hier wel een script voor maken :)
zelfs hier bij helpmij kan ik een foto toevoegen in mijn bericht
Daar zit dus een script achter ;)
 
Daar zit dus een script achter ;) [/B][/QUOTE]

ja maar welke script

:D
 
Een PHP script :)
D'r zijn zat PHP upload scripts, als je d'r 1 wil hebben kun je die zo uit phpBB toveren of van hotscripts 1 downloaden...
 
Geplaatst door JPeetje
Een PHP script :)
D'r zijn zat PHP upload scripts, als je d'r 1 wil hebben kun je die zo uit phpBB toveren of van hotscripts 1 downloaden...

helaas werkt php niet bij kabelfoon
maar toch bedankt
heb je nog een idee ben nu al 2 dagen aan het zoeken
maar het lukt niet:( :(
 
Geplaatst door BrEeZeR
Je zou bijvoorbeeld een gratis Lycos account aan kunnen vragen waarbij dit mogelijk is. Het nadeel van zulke hosts is dat er veel reclame bij zit.. maar dat heb je als het gratis is.
^ ... :)
 
Geplaatst door groen29


helaas werkt php niet bij kabelfoon
maar toch bedankt
heb je nog een idee ben nu al 2 dagen aan het zoeken
maar het lukt niet:( :(

als je nou een gratis account maakt op die host die wel php ondersteund die ik net gaf en daar je huidige site naar upload kunnen de mensen hier je verder helpen met een upload script.
 
Bij www.funpic.de krijg je gratis PHP en MySQL. Ik gebruik het nu een paar maanden en heb er goede ervaringen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan