PhP server opzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Uiteraard heb ik eerst de zoek functie gebruikt. En kom dan de tip tegen om Apache te gebruiken.

Het komt er dus op neer dat ik met http://www.apache.org
thuis een servertje kan laten draaien. Dus ik dacht ik download Apache 1.3.27 eventjes, nou niet dus. Ik kan het niet vinden.

Kan iemand mij een directe link geven?

Alvast bedankt!

als je een totaal packet neemt ben je veel minder tijt kwijt;)
Geloof dat phpeasy er 1tje was

bedankt voor de reacties.....

Ik ben al een heel eind!

Nog wel een Vraagje:

IK maak voor een website (php) een backup. Nu wil ik die backup offline gaan laten draaien.

Maar hoe!

Wat voor info hebben jullie nodig om mij te vertellen hoe ik dit ga doen?

Ik ben inmiddels wel zover dat ik gehele backup in de map "public" heb geplaatst nav de handleiding van Imhotep.

Vervolgens kan ik dus in IE localhost en dan zie ik het daar staan. Geloof alleen dat ik nu iets niet goed doe......
Helpmij :)

Laatst bewerkt:
Ja ik denk het (het is allemaal niet voor mij al heb ik wel ervaring met html)

Als ik naar http://localhost ga, nadat ik phpdev heb gestart, dan zie ik wat er in de map staat. (start ik dit niet dan kan de pagina niet worden weergegeven)Een beetje vergelijkbaar met wat er gebeurt als je met html je index.html vergeet up te loaden....dan zie je dus ook alleen bestandjes en mappen

Laatst bewerkt:
Geplaatst door harmen__666
Ja ik denk het (het is allemaal niet voor mij al heb ik wel ervaring met html)

Als ik naar http://localhost ga dan zie ik wat er in de map staat. Een beetje vergelijkbaar met wat er gebeurt als je met html je index.html vergeet up te loaden....dan zie je dus ook alleen bestandjes en mappen

Uuhm, en als je op index.php klikt dan?

Dan geeft ie een fatal error.................

De exacte melding:

Fatal error; Failed opening required
'/var/www/html/inc/config_design_dlt.inc.php'(include_patch='.;C:/phpdev/php/inludes;C/phpdev/php/class') in c:\phpdev\www\public\inc\header.inc.php on line 86

:confused:

Laatst bewerkt:
Kennelijk is er iets mis gegaan met het offline halen van je files, want het is niet compleet gegaan. Verder zou ik in mijn handleiding (de eerste van de 2 links die XP_PC gaf, de beste) ff zoeken naar DirectoryIndex index.html . De tekst daar omheen ff lezen, apache server opnieuw opstarten en tadaa :thumb:

Geplaatst door masterprut
Kennelijk is er iets mis gegaan met het offline halen van je files, want het is niet compleet gegaan. Verder zou ik in mijn handleiding (de eerste van de 2 links die XP_PC gaf, de beste) ff zoeken naar DirectoryIndex index.html . De tekst daar omheen ff lezen, apache server opnieuw opstarten en tadaa :thumb:

Ik ga het proberen......

Maar hoe kan ik eigenlijk zeker weten dat de hele site gebackupt is?

ps: de link naar apache 1.3.27 werkt niet! En phpdev is niet het zelfde neem ik aan?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door masterprut

Gewoon ff op apache.org rondkijken.. Initiatief tonen mag best..

Geloof me, dat heb ik echt wel gedaan. Ik snap alleen die hele site niet. Maar bedankt voor de link!

Nou geloof het of niet het lukt ook niet om php 4.3.7 te downloaden. Ik heb via google meerdere links gevonden maar de meeste komen allemaal op de gegeven link uit (php.net) (of ergens ander dus en mijn pools is niet zo best)

Iemand een andere tip?

Laatst bewerkt:
php.net => downloads => PHP 4.3.10 (of wast alweer PHP 4.3.11 ?) Windows Binaries

Uit me hoofd..

Ik heb hem gevonden. Helaas lukt het niet om hem te installeren. Hij mist twee bestanden....

Schiet dus niet op....Wat voor opties zijn er nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan