PHP site admin panel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Goedeavond,

Als ik een site met Dreamweaver make can ik dan een admin panel voor de site maken? Zodat voor de mensen die hem willen gaan gebreuken dat ze dan bijvoorbeeld zelf dingen kunnen maken? Of bestaat hier al iets voor dat ik kan veranderen?

BOb

Is het mogelijk om aleen zoiets zelf te maken maar dan dat ik alleen de paginas kan veranderen?

Sorry, ik was aan het chatten met een engelse vriend.

Uhm, zolang jij de enige bent met toegang tot het FTP account van de website, kun je het gewoon in dreamweaver maken en opnieuw uploaden.

Anders vrees ik dat je even beter uit moet leggen wat je nou precies wil bereiken :P

Dat de mensen die het gaan gebruiken bijvoorbeeld zelf makkelijk templates kunnen gaan maken, of paginas kunnen toevoegen.

Dat is een CMS. Zie ook de link in mijn eerste reactie, die systemen doen precies wat jij wilt :)

Die heb ik gezien, maar ik vind ze niet makkelijk werken, ik het al een goed systeem, alleen door moet je dan bijv. IPB 1.3 voor installeren, is het niet mogelijk om het zo te maken dat het niet meer een forum nodig heeft?

Zelf maken kan altijd, maar dat is wel een heleboel werk en dan zul je toch zelf een hoop ervaring met programmeren moeten hebben vrees ik...

Is het mogelijk om een bestande software, MKportal zo te maken dat het geen forum meer nodig heeft?

Mogelijk, ja.

Haalbaar in afzienbare tijd in je eentje als je geen proffessional bent, ik betwijfel het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan