Php sms api

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
3.814
Goedemiddag!

Kent iemand hier een goede PHP SMS API? Ik weet uiteraard dat dit niet gratis kan ;)

Wat ik dus wil doen is in mijn script een call doen naar de API, en vervolgens ontvang ik op mijn telefoon een SMSje, simple as that.

Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen met de betreffende API's.

Alvast bedankt, Erik
 
Dag Fred,

Bedankt voor je reactie! Ik heb ook al naar Mollie gekeken, maar ik was mede benieuwd naar ervaringen met de service providers.

Wat zijn jouw ervaringen met de overige diensten van Mollie? Ik heb zelf gisteren al een aantal credits bij BulkSMS en dat werkt wel goed, maar het nadeel is dat die in de VS gestationeerd is. De credits kosten 3.75ct en een SMS-je naar Nederland kost 2,5 credits, valt op zich nog wel mee dus.

Als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik het ook graag!

Groeten, Erik
 
Ik heb er verder nog geen ervaring mee. Helaas.
Ik zocht naar goedkoopste om iDeal te gebruiken.
En ben hier uitgekomen.

Ik heb nog geen werkende site waar ik het kan toepassen.
Misschien dat anderen ervaring hebben.

Groeten,
Fred
 
Aha, oké dan!

Overigens, als je voor een zakelijk iets iDeal wilt gebruiken, is het goedkoopst om gewoon bij je bank een abonnement te nemen, heb ik de bij de ABN goede ervaringen mee. Je moet dan natuurlijk wel een zakelijke rekening en dus een KvK nummer hebben...
 
Mollie heb ik uitstekende ervaringen mee.
 
Allright, dan ga ik daar ook maar eens wat credits kopen en kijken hoe dat loopt.

Wat ik wel enigszins... verrassend vind, is dat een SMSje sturen vanuit Nederland naar Nederland blijkbaar meer moet kosten dan een SMSje vanuit de States naar Nederland... Maar wellicht is de service bij Mollie een stuk beter ;)

Bedankt voor de input in ieder geval!
 
Volgens mij hebben wij bij ons werk een account bij http://www.voipbuster.com/nl/. In PHP kan je een request doen naar een bepaalde url met bepaalde parameters, waarna er een SMSje wordt verzonden.

Weet niet wat het kost, maar het werkt wel met credits.
 
Ah, goede tip! 5,2ct incl BTW per berichtje. Als ik puur naar het tarief kijk in ieder geval een stuk interessanter dan Mollie.

Dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan