PHP vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die class mag je vergeten. Je kan het gemakkelijker uitlezen via SimpleXML. Mocht de API ooit aanpassen dan hoef je niet de class aan te passen.

Heb je al naar SimpleXML gekeken?

Laatst bewerkt:
Die class is gratis ter download, zie ik. Dus vraag je geld terug....

De SimpleXML manier is m.i. de makkelijkste weg.

Heb je het al geprobeerd?

Nee, ik kon vroeger ook niet autorijden, maar nadat ik rijlessen nam kon ik wel rijden ;)

Beetje vreemde stelling dat je iets nieuws nog niet kan? Vind je zelf ook niet?

1) Debug je class en zoek de fout. Hoewel ik het idee heb dat dit een lange weg wordt omdat je PHP niet begrijpt en classes zijn m.i. al een vak apart.

2) Laat de class los en stap over naar SimpleXML. Dan heb je meer controle over de data van de Nederlandse Spoorwegen. Een stuk makkelijker.
Basis kennis PHP is wel nodig.

Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dat dan doen van 1 en 2 weet ik niet hoe ik SimpleXML het moet gebruiken.

Dan zoek je een tutorial? Als ik Google dan zie ik er al honderden.

Probeer eens iets eerst...

Elk station heeft een eigen XMLfeed als ik de documentatie op de NS lees. Die kan je toch uitlezen ;-)....

Totdat hij niet meer onderhouden wordt/is en ontbrekende data heeft. Dat kan... of je moet het zelf patchen of wachten tot een patch van de maker.

Met SimpleXML ben je vanzelfsprekend van alle data. En dit raad ik aan.
Vooral omdat je beginner bent.

Laatst bewerkt:
maar kan je daar voor niet eerst een voorbeeld geven hoe ik dat moet doen ik heb al een paar keer geprobeerd met SimpleXML maar toen werkte het niet

Wat heb je geprobeerd? Dan kunnen we kijken wat je fout doet.

Mogen we er wat van zien?

Dan kunnen we je lastig helpen. Dus construeer je script eens opnieuw en laat zien wat je hebt.

oke jammer da je geen voorbeeld kan geven van de NS dan kan ik na proberen en om te kijken of hij het doet met SimpleXML.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan