php werkt niet instelling hosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDisturbed

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
hallo!
ik heb nu net de definitieve versie van mijn website online gezet, maar deze staat dus nu op een andere server.
Ik heb nu een php script dat niet werkt terwijl het op een ander domein van dezelfde hosting wel werkte. Ik kan mij herrinneren dat ik toen ergens een instelling heb moeten doen om dat voor elkaar te krijgen, maar weet niet meer wat...
ik weet het is een beetje een wazig verhaal :o maar hoop dat jullie me toch een beetje op weg kunnen helpen!
bvd!

ondersteund je server wel php?
Anders meot je gewoon contact opnemen met de hoster.
Of je host even melden zodat misschien iemand anders er ervaring mee heeft en die je het kan vertellen.

haha nee dat is het niet. ik heb het inmiddels al opgelost door mn hosting te contacten.
ik heb bij mn hosting nl 2 domeinen. een is er voor mn broertje en daar had ik tijdelijk een testversie opgezet totdat mijn eigen domein geactiveerd werd. ik had toen al hetzelfde probleem maar kon dit keer de oplossing niet meer vinden.
het probleem was dat mn hosting register_globals niet standaard ondersteund en ik deze dus moest activeren met een .htaccess bestandje met daarin php_flag register_globals on. andere optie was het script herschrijven maar dat leek me teveel moeite...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan