PHP zonder ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Is het mogelijk om op een server die geen PHP ondersteund toch gebruik te maken van PHP d.m.v. een programma of truukje?

Lijkt mij niet, PHP moet geparsed worden en de output is HTML.

Dat parsen gebeurd aan de server kant, HTML laat de client zijn / haar browser zien.

Dat weet ik, maar ik dacht mischien is er een progje dat je maak kan uploaden en dat ie het "omzet-werk" doet.

Dat lijkt mij niet nee.. hoe wil jij een programma runnen op een website? Zal toch op de server gestart moeten worden.

Geplaatst door XP_PC
Is het mogelijk om op een server die geen PHP ondersteund toch gebruik te maken van PHP d.m.v. een programma of truukje?

Mag ik vragen waarom je dat zou willen? Er zijn verschillende hosts die gratis webspace + PHP en soms zelfs mysql aanbieden en als dat allemaal geen oplossing is kun je altijd nog php enzo op je eigen pc installeren werkt ook prima

Tuurlijk mag dat :D.

Er zijn verschillende hosts die gratis webspace + PHP en soms zelfs mysql aanbieden
Met negen v/d 10 keer reclame, banners, popups ga zo maar door.

is kun je altijd nog php enzo op je eigen pc installeren
Hij moet toegankelijk worden voor menen op het I-net, moet mijn PC dus aanblijven. Dat wil ik niet.
----------------
hoe wil jij een programma runnen op een website? Zal toch op de server gestart moeten worden.
Weet ik niet, weet ook niet of het mogelijk is. Daarom vraag ik het hier.

Tsjah... je kunt niet alles hebben he.. dat ze nog steeds gratis zijn/aanbieden vind ik al een wonder opzich want naast gewoon html en andere client-side stuff ook nog eens asp/php/mysql aanbieden is niet zomaar ff te doen hoor. De software mag dan wel open source en lekker gratis zijn, het personeel dat al die servers en toestanden draaiende moet houden is enorm. Die moeten betaald worden en de servers zullen ze ook niet op straat gevonden hebben dus dan moet er wel een bron van inkomsten vanaf de andere kant komen natuurlijk. En als je per se een site wilt hebben die reclamevrij is en waar ook nog serverside scripting op te doen is dan moet je het echt in de betaalde hoek vinden... Maar hosting wordt steeds normaler en goedkoper dus ik zou zeggen: kijk eens wat rond en je zult zien dat als je er echt voor wilt gaan de prijzen best meevallen. Maar dan moet je er wel bewust voor gaan met een goed concept en genoeg kennis en ervaring anders is het sonde van je geld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan