phpbb downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
377
Ik wou graag weten waar je php bb kan downloaden. Ik heb al paar keer wat gepakt maar dat zijn mapjes met .js bestanden en htm bestanden. alvast bedankt
Greetz Michel
 
ja daar staat hoe het werkt maar niet dat je phpbb kan downloaden. Tenzij ik blind ben. maar wel bedankt
Greetz Michel
 
ja dat zijn nog meer files. Ik stelde mij bij phpbb een programma voor. Of zit ik dan fout. Greetz Michel
 
Geplaatst door michelmathers
ja dat zijn nog meer files. Ik stelde mij bij phpbb een programma voor. Of zit ik dan fout. Greetz Michel

Geen idee, ik weet dat je op php een forum kunt zetten, meer ook niet.:D
Volgensmij is dit dan het programma idd:confused:
 
het is geen programma...

met phpbb kun je een forum maken.. je upload alle files naar de server toe en runt dan de install file en zo zet je mbv een soort installatie procedure een geheel forum op.
 
Vragen samen gevoegd,
Voortaan graag bij dezelfde vraag blijven michelmathers.

Olav
 
bij Lycos?

om PHPBB aan de praat te krijgen heb je een server nodig die PHP ondersteunt, en waar je een database kunt gebruiken (wij voorkeur MySQL)....

Kan dat bij Lycos? Dat zijn toch gratis accounts...?
Als je dat niet hebt hoef je het niet eens te proberen namelijk....

Verder prima bulletinboard trouwens! :thumb:
 
sorry van de nieuwe vraag. Hij heeft install.php wel geupload maar doet nix als ik er op klikt.
 
Als je alles hebt geupload dan moet je weten in welke dir. install.php staat en dan typ je die url in in je adresbalk en dan runt hij vanzelf install.php en krijg je de installatieprocedure !!
 
eindelijk is het mij gelukt!!!! phpbb aan de gang gekregen. Nu ben ik aan Vbulletin gekomen maar die pakt die niet. IK heb alles geupload.
domeinaam/Vbulletin/admin/upload/install.php dat moet de link zijn maar als ik ik tik doet die het niet. maar met phpbb is wel gelukt. wie kan er helpen. Greetz Michel
 
michelmathers,

houd het aub even bij 1 onderwerp zodat het duidelijk blijft voor de leden...



snap nie waarom je nog een forum op wilt zetten... maar je moet wel weten dat je niet 2 forums op 1 database kan laten draaien...

De link zal wel moeten werken... wat zegt hij dan dat de link niet bestaat? is dit het geval dan heb je niet de goeie link ingetoetst in je adresbalk! Kijk het nog even heelgoed na in welke dir je install.php staat en dan zal het toch echt moeten lukken...
 
ik heb php al geinstalleerd maar kreeg daarna Vbulletin. Die wou ik proberen. Nou ga alles er wel afhalen en doe dan alleen Vbulletin
 
nou krijg ik eidnelijk de install.php van Vbulletin snap ik er nix van...athans vul hem in zoals het hoort volgens mij dan. Of moet je lid zijn??? is dat noodzakelijk??? greetz Michel
 
ohw en nog wat....bij phpbb hoe krijg je het logo van phpbb weg en een eigenplaatjes??????
 
Geplaatst door michelmathers
nou krijg ik eidnelijk de install.php van Vbulletin snap ik er nix van...athans vul hem in zoals het hoort volgens mij dan. Of moet je lid zijn??? is dat noodzakelijk??? greetz Michel

zorg wel dat je de file config.php goed hebt ingevuld!!
Het is heel simpel de install procedure...
maar als de config.php file niet goed is ingevuld dan kom je meestal nie verder dan stap 3 want na stap 3 worden alle templates en tables erin gezet etc en dan moet je de forum titel invullen etc en dan nog moet je je eigen username + password + emailadres invullen zodat jij admin ben van het forum en dan ben je klaar en moet je de install.php file van je server verwijderen! maar dit meld hij allemaal...

wat lukt je dan nie bij de install?

ik hoor het wel...

------------------------------------------------------------

Als je een ander logo hebt gemaakt dan moet je dat logo dezelfde naam geven als het standaard logo en dan verwijder je het oude logo en zet je het nieuwe logo op de server...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan