phpbb forum mengen met website

Status
Niet open voor verdere reacties.

wojo00

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2002
Berichten
114
Hallo iedereen...

Ik heb een website en een phpbb forum, nu heb ik een sectie op mn website (actieve forum toppics) waar ik de laatste 15 posts van mijn forum laat verschijnen doormiddel van een stukje php code.

Nu wil ik op mijn forum een nieuws rubriek aanmaken, waar elke dag nieuws zal worden geplaatst.
Nu zou ik graag op mn website naast het gedeelte acieve forum onderwerpen een niews sectie willen hebben waar dan weer de laatste 15 posts van het nieuws te zien zijn.

Maar nu komt het probleem...

Het stukje php code dat ik gebruik voor het active forum toppics gedeelte heb ik via zoeken op internet gevonden en dus niet zelf verzonnen.
Doordat ik graag de nieuws toppics in een apparte sectie wil hebben, kan ik de code van mn active forum toppics niet meer gebruiken.. rede hiervoor is (denk ik dan) dat als er nieuws posts komen deze dan automatisch bij de actieve forum toppcs komen en dan is nou net niet de bedoeling.

Ik moet nu dus opzoek gaan naar 2 stukjes php code en hoop eigenlijk dat iemand mij hiermee opweg kan helpen.

Heeft iemand voor mij enig advies? Mischien dat iemand mij naar een website kan doorverwijzen waar ze dit soort problemen helpen oplossen?

Alle hulp is welkom :D

Alvast vriendelijk bedankt!

Groetjes,

Wojo
 
ehm....

Uit mijn hoofd:

voor phpBB heb je een mod die "topics anywhere" heet.
In de config van dat bestand kan je subfora "hiden" uit de lijst.

Volgens mij is dat precies wat jij zoekt; je laat dan alleen de andere fora zien, en het nieuws verstop je (en kan je ergens anders laten zien) :)

linkje: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=72782


t.
 
interesant, zal eens een kijkje nemen.

Vriendelijk bedankt voor de hulp!

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan