phpBB forum port

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaZzIeJ

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Hoi,
Op veel sites is bijvoorbeeld phpnuke geïnstalleerd waarmee je een phpBB forum in je content kan zetten en niet in een nieuwe pagina, net zoals op deze site: http://www.deathmarines.tk als je dan op forums klikt komt het forum mooi in een vakje te staan. Nou ik zou dat dus ook willen maar van phpnuke en al die dingen die er op lijken snap ik echt helemaal niets. Dus nu is mijn vraag: is er ook gewoon zo'n phpbb forum te downloaden waarvoor je niet perse iets als phpnuke hoeft te hebben? En als dat niet kan, ik heb mijn forum al een keer zo gemaakt dat hij eruit ziet als een forum van phpnuke maar als ik hem dan include geeft ie een stel errors, weet iemand hoe ik een phpbb forum goed kan includen en niet in een iframe graag.

- Pazziej

Ik snap je vraag niet helemaal, maar als je een phpbb forum wilt, ze zijn gewoon te downloaden op phpbb.com .

Wijnands

Geplaatst door Wijnands
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als je een phpbb forum wilt, ze zijn gewoon te downloaden op phpbb.com .

Wijnands

Dat wist ik al, maar net zoals op www.deathmarines.tk heb je een forum die in een tabel zit met gewoon nog het menu en alles van de site erbij. Maar dat kan niet met een phpBB forum die je zo op de site van phpbb download. Dus was mijn vraag of je ook zonder phpnuke een phpbb forum kan downloaden die zo naast mijn menu past.

Ik weet niet of ik je nou verkeerd begrijp, maar ik bedoelde dat ik mijn eigen forum wou includen en dat lukte niet. Maar iik heb trouwens al een oplossing, toch met een iframe. Ik heb namelijk een script dat mijn iframe automatisch word aangepast aan de grote van de pagina die in het iframe staat. Als jullie de code willen moeten jullie het maar zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan