phpBB includen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Berichten
822
Ik wil mijn phpBB forum includen in de index. Nu heb ik in de index.php van phpBB de root path veranderd, dit was ./ en dit is veranderd in forum/ nu doet hij het.

Maar wanneer ik naar een onderwerp/forum/gebruiker etc. wil gaan zoekt hij de pagina in faa/member.php etc. dit moet zijn faa/forum/member.php

Heeft iemand een idee waar dit ingesteld staat?

:thumb:
 
Ik weet niet precies wat je wilt doen. Wil je iets maken zoals hm ? Ga naar de homepage en je ziet wat artikelen en de laatste x berichten. Zoiets ?

En als je die files wilt doorlinken naar /forum, dan moet je 'n hoop modden volgens mij. Templates bewerken (die links moeten immers aangepast worden) en de .php(3) files aangezien het include path van sommige files verandert is.
 
Ik bedoel het gehele forum includen, dus links, rechts en boven de gewonde site en in het middelste panel/frame het forum, maar net wat je zegt, volgens mij moet ik dan heel veel links doorverwijzen.

:thumb:
 
Ik heb mijn Paint Skills even naar boven gehaald en dit prachtige voorbeeld getekend.

tja.JPG


Rood is de normale index.php in /mijnsite/
en blauw het forum in /mijnsite/forum/

Die wil ik dus includen, include 'forum/index.php';

:thumb:

p.s. ik heb wat problemen met Chello dus kan even duren voor ik reageer.
 
Mischien dat je beter een iframe kunt gebruiken!
Of je moet in dezelfde map waar het forum staat, de rode pagina zetten, en vanaf daar het forum includen! Anders ben je lang bezig met links veranderen ed.
 
iFrame kun je doen, tis wel ranzig.

Als ik jou was zou ik je site in phpBB inbouwen.
 
Jah ik wil het dus inbouwen, iframe is wel de makkelijkste oplossing maar dat is toch wat minder..

Maar anders moet ik zo veel links inbouwen, met PHP Nuke zit het Forum er ook in gebakken, ik zal daar is naar kijken...

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan