phpBB2: nieuwe style aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
Hallo... Ik heb op www.phpbbhacks.com een paar templates gedownload, maar ik heb echt geen idee hoe ik die dingen moet installeren....

Kan iemand me helpen?? De vorige keer dat ik het probeerde, kon ik alles opnieuw gaan installeren........
 
Heb je het al geprobeerd volgens de installation_en.txt file? Het ziet er nl. nogal simpel uit. Misschien is het verstandig om de volgende keer een back-up te maken voordat je een template probeert te installeren.
 
Geplaatst door megabit
Heb je het al geprobeerd volgens de installation_en.txt file? Het ziet er nl. nogal simpel uit. Misschien is het verstandig om de volgende keer een back-up te maken voordat je een template probeert te installeren.
waar vind ik die file??
 
In de zip-file met de template;). Tenminste in de template die ik heb gedownload om even voor je te kijken.

##################################################################################
##################################################################################
##
## Theme Name: ACID
##
## File Version: 1.0
##
## Date: April 29, 2003
##
## phpBB version: 2.04 (+)
##
## Created by Rafael Thomas (HEDONISM)
##
##
##################################################################################
##################################################################################
##
## Buttons avaibles in English and French
##
##################################################################################
##
## INSTALLATION
##
## Uncompress the Acid.zip archive into your phpBB templates directory.
## Make sure that the file and directory structure is retained.
## (phpBB/templates/Acid/
##
## Put the acid.js into phpBB installation directory
##
## Log into the phpBB Administration Panel.
## Click on Add under the Styles Administration title, then 'Acid'> Add
##
##################################################################################
##
## HELP
##
## For help with adding this theme to your forum, read the documentation avaiable
## at the official phpBB site. (phpbb.com or phpbb-fr.org)
##
##################################################################################
##
## If You need to contact me:
## http://forums.phpbb-fr.org/profile.php?mode=viewprofile&u=3150
##
##
## all images are created using Photoshop.
##
##
##

Het wel ongeveer hetzelfde zijn, alleen die map 'acid' moet je dan even veranderen in de naam van de template.
 
Hmmm dat stond niet in mijn template zip... Maar bedankt, ik denk dat het zo wel moet lukken!!!

:thumb:
 
Oke, succes:thumb:. Enne even een backup maken hè?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan