phpBB3 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tealfox

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hallo iedereen,

Ik heb een eigen website, waar nog niks op staat, gehost bij www.mijndomein.nl. De naam van deze website is www.mcg-online.nl. Ik wil een phpbb3 forum hierop installeren. Ik heb doormiddel van een ftpprogramma (Smartftp) phpbb3 op mijn domein gegooit en ben naar de installatie ervan gegaan:

http://www.mcg-online.nl/phpBB3/install/index.php

Ik krijg een nette introductie en ga vervolgens phpbb3 installeren.

huh.jpg

ik kan mijn database naam nergens vinden. ik heb ingelogt op mijn account op www.mijndomein.nl en daar staat ook niks hierover. ik heb al eerder een forum geinstalleerd op dit domein, 2 jaartjes geleden en toen is het me om 1 of andere reden wel gelukt.

HELP, alvast bedankt :)
Sayanora

Als ik me niet vergis moet je eerst een database aanmaken via jouw phpadmin... Normaal kom je hier door jouwdomeinnaam.nl/phpmyadim maar veel hosts hebben dit geblokeerd. Je kunt waarschijnlijk via een link in jouw menu van je host naar jouw phpmyadmin en dan wijst het zich zelf. Je maakt een database aan en de naam die je opgeeft geef je ook aan bij de phpbb installatie.

Als ik me niet vergis moet je eerst een database aanmaken via jouw phpadmin... Normaal kom je hier door jouwdomeinnaam.nl/phpmyadim maar veel hosts hebben dit geblokeerd. Je kunt waarschijnlijk via een link in jouw menu van je host naar jouw phpmyadmin en dan wijst het zich zelf. Je maakt een database aan en de naam die je opgeeft geef je ook aan bij de phpbb installatie.

ochh wat stom van me, het is gelukt!! bedankt!

ik kan verder :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan