PHPnuke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faab

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Berichten
122
PHP nuke 6.5 registratie

Hallo allemaal,

Is er hier iemand die veel gebruik maakt van PHPnuke?
Ik heb een paar vragen..

Ik heb netjes PHPnuke 6.5 geinstalleerd en dat ging vlekkeloos. Heb ook een super user account aangemaakt en kan die ook gewoon bereiken via admin.php

Als ik nu wil inloggen via de index.php lukt dat niet!!
Ik kan alleen maar inloggen via admin.php.

Moet ik naast de super user ook een gebruikers account hebben? en daar komt dan gelijk het tweede probleem..

Iemand anders kan zich niet registreren en je ziet ook niet dat ik online ben....

Veel vragen ineen maar ben een NooB
 
Laatst bewerkt:
JA mijn host ondersteund PHP.

Is alpha mega hosting..
 
Als je nog een kans hebt, ga zo snel mogelijk bij alpha mega weg, als je het over slechte hosters hebt, staat alpha mega wel ergens in de top 3 (misschien wel plek 2 nog net na digitalus)
 
Oke ik heb geen problemen voor de rest me ze en op verschillende site worden ze aangeschreven...
Maar dit ter zijde..

Enig idee voor mijn probje?
 
Heb wel gewoon de Sql tabel in Myphpadmin gevoegt anders zo ik toch niet Nuke zien????

Hoe bedoel jij de link met Mysql?
 
Ja, dat bedoel ik, heb je je SQL wel in orde, dus gelinkt met je php
 
Waarom gebruik je geen PHPbb, die werken veel gemakkelijker en kunnen best veel en zijn ook makkelijk te installeren
 
Ik heb een phpBB forum....

Maar de mogelijkheden met Nuke lijken meer?
 
Ik probeer maar wat uit te horen, omdat jouw probleem mij nog heel onduidelijk is, heb je niet een wat concreter probleem, normaal wordt zo'n probleem altijd zo opgelost, maar blijkbaar wil niemand zijn vingers er aan branden
 
oke sorry, ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen! :oops:

Ik heb phpnuke 6.5 geinstalleerd en upgeload. Nu heb ik een superuser aangemaakt maar met mijn stomme hoofd hem niet ook als gewoon gebruiker gezet. Dit heb ik opgelost door als admin nog een gebruiker aan te maken via Admin.php.

Maar als ik via de index pagina wil inloggen lukt dat niet want dan zegt ie "pagina kan niet worden weergeven en dat is Your_account.

Ik kan alleen maar inloggen via de adminpagina!!!

snap je nu wat ik bedoel.

Kortom je kan niet registeren en inloggen als gebruiker.
 
dan moet er een fout in je index.php zitten

probeer hem nog eens helemaal opnieuw te installeren als je tijd hebt
 
Oke ik zal het vanavond nog eens proberen!!

Thanx dat jij wel even wilde meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan