Pianostemsite - check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie01

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2008
Ik heb deze site ontworpen in Photoshop, daarna in mootjes gehakt met Image ready Slices en in tabellen in Dreamweaver gezet. (allemaal volgens een cursus instructie).

Mijn vragen aan jullie zijn:
- de eerste is natuurlijk, wat vinden jullie van deze site? http://pianostemming.info
- verder vind ik het openen zo blokkerig gaan. Is het wel nodig om de bladen zo in stukjes te hakken?
- ik heb geprobeerd om alle lettertypes in een CSS te plaatsen. Als ik dan in die CSS-sheet aangaf dat de tekst gecentreerd moest zijn, dan moest ik dat meestal ook nog aangeven in Dreamweaver in de eigenschappen van die tekst zelf, terwijl de Style dan wel aan de text hing.

ziet er mooi uit.
ook de kleuren die je veranderd als je een andere menu kiest.
blokkerig....zie ik hier bijna niet......

Mooie site....
Persoonlijk vind ik het "overlappende" kleuren vlak niet zo'n succes maar ik vermoed dat dat een bewuste keuze is geweest omdat het anders mischien iets te blokkerig zou worden

["Perfectie" mode (ook wel Miere**** mode te noemen)]

Bij "informatie" is de afbeelding een pixel hoger dan het blauwe vlak. en een pixel meer naar rechts dan het text vak erboven

Bij "Bruno" is de afbeelding een pixel lager dan het rode vlak en een pixel meer naar rechts dan het text vak erboven
Het menuvlak zit een pixel hoger dan de rest

Bij "Contact" denk ik ook een pixel lager maar dat is lastig te zien
wel een een pixel meer naar rechts dan het text vak erboven

Bij "Links" zit ook die ene pixel meer naar rechts

En ik zou de "Paarsige"achtergrond iets verder door laten lopen naar onder (net zoveel als dat het boven het titelvlak uitsteekt) om het 1 geheel te laten worden

Reactie op reacties Pianostemsite

Dank, dank. :o
En Ellasar, ik had gehoopt dat ik de enige was die dit allemaal zou zien.
Als je nou je ogen een beetje dichtknijpt?
Die pixelafwijkingen hebben te maken met guides van photoshop.
(je ziet niet wat er onder zit)
(Had ik ze maar af en toe uitgezet!)
Die guides heb ik gebruikt om de plaatjes in slices te knippen.

Ik wist dat ik allerlei beginnersproblemen tegen zou komen, maar had ze liever overgeslagen. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan