PIC programmer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
4.466
Hopelijk in de goede sectie, omdat dit zowel hard- als software bevat.

Mijn vraag is, is er iemand die een PIC programmer heeft, en een PIC voor mij wil programeren. Ik heb zowel de program file in verstaanbare taal, als de Hex file.

Het is zo: voor 1-malig gebruik vind ik de aanschaf van een programmer nogal aan de dure kant. Daarom mijn vraag.
 
is het voor een kaart van een schotel ontvanger ??
zo ja welke chip
 
De PIC moet dienen voor een timer. Deze is PIC16F84(A).
 
Volgens mij is dat dezelfde chip als op de goldkaart voor een schotel ontvanger.
Ik ga even kijken of dat zo is.
Als dat zo is dan heb ik een pic programmer die daar geschikt voor is.
 
Nog iets te weten gekomen over die PIC programmer puppie? Ik heb even gekeken bij Velleman, daar hebben ze er 2. de 8048 kit komt op 39,95€, de andere weet ik niet. Vind het toch veel geld voor 1-malig gebruik.
 
:eek: Ojee helemaal vergeten.....
deze programmer is voor de 86F serie...
Heb je daar iets aan.
 
puppie zei:
:eek: Ojee helemaal vergeten.....
deze programmer is voor de 86F serie...
Heb je daar iets aan.

Hmm... dat gaat niet lukken denk ik. Nu ja, ik kijk wel even verder,en anders moet ik mij toch maar dat bouwpakket van Velleman aanschaffen.In elk geval, bedankt voor de moeite :thumb:
 
Kijk hier eens. Veel goedkoper zul je ze niet vinden. En naar België wordt ook verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb ondertussen reeds het pakket van Velleman aangeschaft. Daar bestaat de mogelijkheid om 8-14-18-28 pins PIC mee te programeren. Plus dat er ook een ICSP connector voorzien is.Ook het programmers software pakket was er bij geleverd. Moest het nog wel zelf bouwen, maar dat is voor mij geen probleem. heb er mij een paar uurtjes mee geamuseerd. :thumb:

Oh ja, prijs: 39,95€
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan