Picasa 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik heb Picasa 3 en ik kan nu niet meer een selectie maken over de zichtbaarheid. Ik klik normaal op "Delen" en krijg dan het scherm te zien "Uploaden Naar Webalbum", dit scherm krijg ik nog steeds te zien maar niet het vakje "Album Zichtbaarheid". Hoe krijg ik dit vakje in het scherm Uploaden Naar Webalbum" terug?

Mvg,
Anstof

Even zelf gekeken en gezocht.
Het blijkt veranderd te zijn.

Om de zichtbaarheid te wijzigen, moet je nu op de knop 'websynchronisatie' klikken (rechtsboven), waarna een venster opent en je de instellingen kunt wijzigen.
Je kunt ook een selectievakje afvinken om die instellingen te behouden, iedere keer dat je iets upload.

Ik kan wel op de knop 'websynchronisatie' klikken maar ook daar kan ik de 'zichtbaarheid' niet wijzigen! Zie ook nog steeds geen vakje of venstertje met 'Albumzichtbaarheid'

Mvg,
Anstof.

Ook hier zie ik niets over 'Albumzichtbaarheid'. Ik kan dit venster nergens mer vinden.

Mvg,
Anstof

ws.jpg

Linksonder in het venstertje.

Je hebt toch Picasa 3?

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad Picasa 3 en ik zie in dat venstertje wel 'Instellingen wijzigen' maar ik zie in een van de tabladen niet waar ik de zichtbaarheid kan veranderen of waar ik dat het venstertje 'Uploaden naar webalbum' met daarin 'Albumzichtichtbaarheid' kan aanbrengen. Daar gaat het om, ik zie dus als ik op 'Delen' klik wel het venster 'Uploaden naar webalbum' maar in dat venster NIET 'Albumzichtbaarheid'. Misschien was ik niet helemaal duidelijk, sorry.

Mvg,
Anstof.

Dan begrijp IK het niet meer. Alles zou zichtbaar moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan