Picasa gedownload maar krijg het in het Thais> Kan taal niet wijzigen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Ik heb Picasa gedownload en in het Google scherm dat verschijnt de taal Nederlands geselecteerd. Wat ik ook doe, ik krijg Picasa iedere keer in het Thais geinstalleerd (ik zit in Thailand)! Ik heb me suf gezocht of ik ergens de taal in Picasa kan wijzigen, maar kan het nog steeds niet vinden. Iemand?
mvrgr. Kanyarat.

Kijk eens in de regionale instellingen van Windows.
Als daar Thailand staat ingesteld wijzig dat dat in Nederland.
Grote kans dat Picasa daar naar kijkt.

Waar kan ik de regionale instellingen van windows vinden?
Royonix: Bij de eerste tip had ik Nederlands geselecteerd maar dat maakte niks uit. De 2e ben ik nog aan het uitvogelen!

Edmoor daar stond de taal al in Nederland!
Royonix: Bij de google tip ging het goed. Eerst mijn vrouw "tools" en "options" uitgelegd waarna zij het vertaalde in het Thais, en toen was alles te vinden! Met Thais spreken en verstaan heb ik weinig moeite, maar het lezen en schrijven werkt niet!
Heren bedankt voor de moeite:thumb:

:d คุณยินดีต้อนรับเพื่อนของฉัน :thumb: graag gedaan !

Als ik dat zo zie kan ik me voorstellen dat lezen moeilijk is! ;)
Fijn dat je probleem is opgelost :)

Google Translate gebruik ik regelmatig en deze vertaald dat als "U bent van harte welkom mijn vriend."

Precies. En zeg ik, ik gebruik het regelmatig voor talen die ik niet beheers.

Klopt als een bus, maar meestal zijn de vertalingen gemaakt door vertaalprogrammas voor een Thai niet te lezen. Vertaal maar eens een langere tekst van het engels of duits naar het Nederlands. Dan is het vaak ook onleesbaar!

Klopt ook. Maar het geeft vaak wel een goed idee van wat er staat.
Het beste resultaat krijg je als je van de vreemde taal naar het Engels vertaald.

:confused: En ook voor geavanceerden texten of grootte documenten heb je nog altijd software's, maar helaas zijn ze peper-duur.... :confused:

Ik gebruik ze zelf ook regelmatig om teksten te vertalen voor mijn website, maar dan is het toch nog een hele klus om de teksten leesbaar te maken. Maar het helpt wel een heel eind!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan