Nickvanloon
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2012
- Berichten
- 35
Goeiemorgen beste mensen,
Ik ben bezig met een bedrijfje op te starten en loop momenteel vast op een deel van de website.
In principe is het de bedoeling dat ik een dienst ga verkopen die 2 kanten opwerkt, je kunt het systeem vergelijken met telefoonreparaties.
Dus ik ga de telefoon ophalen bij de klant en breng hem op een ander moment gerepareerd weer terug. Nu ben ik de website in eerste instantie via WIX aan het maken waar klanten dan de afspraak kunnen inplannen om de telefoon op te laten halen, deze agenda loopt synchroon aan mijn Google Agenda wat ik ideaal vind. Echter is daar geen optie om de klant in dezelfde boeking te laten kiezen op welk (beschikbaar) moment hij de telefoon terug wil ontvangen. Ook is er geen mogelijkheid tot upsales, het zou beter voor de omzet zijn als er op het laatste moment nog mogelijkheid is tot het kopen van een hoesje / screenprotector bijvoorbeeld.
Nu zou ik dus iedere klant na het boeken nog eens moeten contacteren wat niet echt efficiënt is.
Als iemand een oplossing of idee heeft hoor ik het graag, alvast bedankt!
Ik ben bezig met een bedrijfje op te starten en loop momenteel vast op een deel van de website.
In principe is het de bedoeling dat ik een dienst ga verkopen die 2 kanten opwerkt, je kunt het systeem vergelijken met telefoonreparaties.
Dus ik ga de telefoon ophalen bij de klant en breng hem op een ander moment gerepareerd weer terug. Nu ben ik de website in eerste instantie via WIX aan het maken waar klanten dan de afspraak kunnen inplannen om de telefoon op te laten halen, deze agenda loopt synchroon aan mijn Google Agenda wat ik ideaal vind. Echter is daar geen optie om de klant in dezelfde boeking te laten kiezen op welk (beschikbaar) moment hij de telefoon terug wil ontvangen. Ook is er geen mogelijkheid tot upsales, het zou beter voor de omzet zijn als er op het laatste moment nog mogelijkheid is tot het kopen van een hoesje / screenprotector bijvoorbeeld.
Nu zou ik dus iedere klant na het boeken nog eens moeten contacteren wat niet echt efficiënt is.
Als iemand een oplossing of idee heeft hoor ik het graag, alvast bedankt!