pictogram Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Windows XP home edition

Op het bureaublad wil ik de pictogram van 'Internet Explorer' geplaatst hebben.
Dit kan met een snelkoppeling. Dit pictogram kan ook direct op het bureaublad worden geplaatst zoals de pictogrammen 'Deze Computer' , 'Prullenmand' en 'Mijn Documenten'
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?.
bvd Jan
 
Ligt er ook een beetje aan welke browser je gebruikt.
Internet Explorer 7 / 8.

In ieder geval.

Voor 8 kun je in de map C:/Windows/ie8 rechtsklik > snelkoppeling maken op het bureaublad. Ook dit icoontje kun je dan verslepen in je startmenu.

Met vriendelijke groeten,

:love:
 
Ligt er ook een beetje aan welke browser je gebruikt.
Internet Explorer 7 / 8.

Voor 8 kun je in de map C:/Windows/ie8 rechtsklik > snelkoppeling maken op het bureaublad. Ook dit icoontje kun je dan verslepen in je startmenu.:

In C:/Windows/ie8 is een map en dan krijg je bestand 'iexplore.exe' daar is ook een snelkoppeling van te maken.
Dit is niet wat ik bedoel. De vraag is, denk ik, verkeerd gesteld.
Een snelkoppeling maken van Explorer is geen probleem.

Het pictogram Explorer kan ook direct op het bureaublad worden geplaatst als een 'directe koppeling' zoals bijv. de pictogrammen: 'Deze Computer' , 'Prullenmand' en 'Mijn Documenten'
 
rechtermuisklik op je buroblad-eigenschappen-buroblad-buroblad aanpassen.
Daar vinkje zetten of standaardinstellingen.
 
rechtermuisklik op je buroblad-eigenschappen-buroblad-buroblad aanpassen.
Daar vinkje zetten of standaardinstellingen.

Nee, zover was ik al dit is alleen voor Mijn Computer, Mijn Documenten en Prullenmand.
Explores is daar niet bij.
 
Als u dit probleem automatisch wilt oplossen, klikt u op de koppeling Dit probleem oplossen. Klik vervolgens op Bestand downloaden in het dialoogvenster Uitvoeren. Volg de stappen in de Show Internet Explorer Desktop Icon Wizard om een Internet Explorer-pictogram te maken op uw bureaublad.

Klik op de link onder het "mannetje"

bron
 
Als u dit probleem automatisch wilt oplossen, klikt u op de koppeling Dit probleem oplossen. Klik vervolgens op Bestand downloaden in het dialoogvenster Uitvoeren. Volg de stappen in de Show Internet Explorer Desktop Icon Wizard om een Internet Explorer-pictogram te maken op uw bureaublad.

Klik op de link onder het "mannetje"

bron

Het was even zoeken maar het is voor elkaar. Bedank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan