Pictogram IE7 in Start menu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milo92

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Hallo,

vanochtend deed ik mn PC aan, en opeens zie ik in start dat het pictogram van mijn internet weg is. Bij alle andere accounts op de PC is hij er nog gewoon!?? Ik heb al van alles geprobeerd, opnieuw opstarten, via menu-starteigenschappen weghalen en weer terugzetten, niks werkt! Kan iemand mij helpen??

Emile

zoek IE pictogram op en maak een snelkopeling die je vervolgens weer naar menu start versleep en hij staat er weer!

vanwaar verdwenen? bureablad, startmenu, etc.
ga eens naar bureaublad => rechtermuisknop , eigenschappen => bureaublad => bureaublad aanpassen => vinkje voor Internet Explorer

De snelkoppeling zelf is er nog wel, maar het pictogram is weg, nu staat er een vreemd wit blokje. Wanneer ik het doe met een snelkoppeling toevoegen, is dit gewoon een snelkoppeling, en dan kan ik niet zo internetinstellingen wijzigen:confused:

klik op de snelkopeling-> rechter muisknop-> eigenschappen-> snelkoppeling-> andere pictogram -> bladeren en dan zoeken naar het mapje internet explore en dan het pictogrammetje van IE aan klikken en op oke en dan weer op oke en dan moet die er weer staan.

bij mij staat het onder: C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

dit kan je ok kopieren en dan plakken naast bladeren en dan op het witte vak 1x klikken en dan komen ze mischien ook tevoorschijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan