Pictogram Internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Hoe kan ik er voor zorgen dat het pictogram van de ADSL-internetverbinding altijd zichtbaar blijft rechts onder in de taakbalk.
Ik heb het al eens aangegeven bij de instellingen van de taakbalk.
Het verschijnt wel met opstarten van de pc en de verbinding is ook aktief, alleen het pictogram verdwijnt na een tijdje en is dan bij de instellingen van de taakbalk ook niet meer te zien.

BVD

GuessWHo

Start > Verbinding Maken > Alle verbindingen weergeven > rechtsklik op je internetverbinding > eigenschappen > tabblad algemeen > staat daar een vinkje bij pictogram weergeven in systeemvak tijdens verbinding?

Groetjes,

Pieter

Hij verschuilt niet achter auto hide, en bij de instellingen van de netwerkverbindingen in het menu start word het ook niet aan gegeven.
Als ik daar lanverbinding 3(van mijn netwerkkaart waar adsl op binnenkomt) ff uitschakel en dan weer inschakel dan zijn de pictogrammen er wel.......maar nier voor lang.

Dan weet ik het zo ook niet :confused:, bij mij werkt het pictogram wel van mijn lan. En hij blijft ook lang staan.

Ik heb het vinkje weg gehaald bij niet Aktieve pictogrammen opruimen, maar dan nog verdwijnt het pictogram van de adsl internet verbinding.
Verder heb ik al aan gegeven dat het altijd moet worden weer gegeven maar steeds staat het weer op verbergen indien niet aktief.
Rara

De wegen van Bills Windows zijn soms ondoorgrondelijk:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan