Heb een heel (te) onbenullig ''probleempje'' en als niemand het weet, ook niet erg.
Komtie, in het systeemvak rechtsonder heb ik het pictogram geplaatst qua lan-verbinding, die monitortjes dus. Ik vind het harriehandig deze via een rechtsklik op uitschakelen te zetten aangezien ik soms urenlang dingen op de pc doe die niets met internet te maken hebben. Als ik weer verbinding wil dan dubbelklik ik op een zelfgemaakte snelkoppeling van de Netwerkverbinding op het bureaublad. (tipje?) Maar soms met opstarten zit dat pictogram er niet tussen terwijl het wel staat aangevinkt. (rechtsklik op Mijn Netwerklocaties, eigenschappen, rechtsklik op Lan-verbinding, eigenschappen) Na een herstart staat het pictogram er weer, is dus soms zo, merendeels gaat het goed, iemand een idee waarom soms niet? (OS=XP)
(ik weet echt niet waar ik deze vraag qua sectie moet stellen, excuses indien het alsnog verkeerd staat)

(ik weet echt niet waar ik deze vraag qua sectie moet stellen, excuses indien het alsnog verkeerd staat)