pictogram text

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekky29

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
heb het volgende probleem
heb een reparatuie moeten uitvoeren
maar nu is de text van een pitogram omgeven door blauw
zie link
hoe krijg ik dit weer normaal

http://www.gekky29.nl/naamloos.PNG

Laatst bewerkt:
Hoi Gekky; try this out:

Rechtsklikken op deze computer
Eigenschappen
Geavanceerd
Prestaties -> instellingen
"Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op het bureaublad gebruiken" -> aanvinken.

Even opnieuw opstarten.

Fixed?

thnx voor het snelle antwoord
maar helaas werkt het niet:(

Misschien een webobject wat je desktop verstoort:

Rechtsklik op je bureaublad, kies voor 'eigenschappen'. Tabblad 'bureablad' kiezen en dan 'bureaublad aanpassen'. Kies voor het tabje 'website'. Haal het vinkje weg bij 'Mijn huidige introductiepagina'. Klik op de nodige OK's- en toepasknoppen.

Rechtermuisklik op het bureaublad, `pictogrammen schikken op`, en dan `webonderdelen op het bureaublad vergrendelen` uitschakelen...

Rechtermuisklik op het bureaublad, `pictogrammen schikken op`, en dan `webonderdelen op het bureaublad vergrendelen` uitschakelen...

dat was em thnx bijde voor de hulp :)

Hoi hoi beste gekky,

Rechtsklik het bureablad/Pictogrammen schikken op/Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen.

Was even nieuwsgierig naar je site, heb dus index.html achter de root van je url gezet, helaas heb je dat even verwijderd en of gerenamed.

Dennis.

Ik ben altijd weer zo traag met het typen, wat jammer. Nu heb je het zelf al opgelost. Gelukkig ook dan maar.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90
Hoi hoi beste gekky,

Rechtsklik het bureablad/Pictogrammen schikken op/Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen.

Was even nieuwsgierig naar je site, heb dus index.html achter de root van je url gezet, helaas heb je dat even verwijderd en of gerenamed.

Dennis.

moet Home.htm zijn
of gewoon www.gekky29.nl als je de intro wil zien

Laatst bewerkt:
Dat was mijn volgende tip.

Goed dat het is opgelost :thumb:

Zet je de vraag even op opgelost?

Mooi hoor jouw website. O ja, index.html komt met een intro en home.htm slaat die intro over.

Nog een fijne nacht verder.

Groetjes,

Dennis.

Geplaatst door XP_PC
Dat was mijn volgende tip.

Goed dat het is opgelost :thumb:

Zet je de vraag even op opgelost?
Ja @XP_PC, ik was ook net even te laat. Maar wat geef dat, als het maar opgelost is, niet waar?

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan