Pictogram verandert

Status
Niet open voor verdere reacties.

george56

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo,
Ik ben overgestapt naar Vista Home Premium, en nu heb ik dat sommige software pictogrammen, veranderen.(zie bijlage)
George

Bijlagen

• A - Snap_001.png
    A - Snap_001.png
    12,3 KB · Weergaven: 24
Van wat ben je overgestapt? Vista Basic? Xp? Upgrade?
Werkt de snelkoppeling wel? M.a.w. wordt het desbetreffend programma geopend/gestart?
Klik rechts>eigenschappen>snelkoppeling>ander pictogram?

Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor de reactie,
Ik heb na windows 7 upgrade geprobeerd te hebben,terug gegaan naar Vista,en de koppeling werkt gewoon.
Hetzelfde probleem had ik ook met Revo Uninstaller.
George

Als ik het goed begrijp heb je gedowngrade,dus ben je de afbeeldingen van je pictogrammen kwijt,wat je kunt doen/proberen om de juiste picto's op het net te vinden en die aan je snekoppeling koppelen of het programma opnieuw installeren.Je kunt ook eens in de map v.h. programma gaan kijken (Program Files) of je daar het picto terugvindt en dan een nieuwe snelkoppeling maken(kan lukken)
Succes.

Ik heb inderdaad de pc teruggezet naar fabrieks instellingen,en dat is Vista home premium.
Als ik het programma installeer,staat het pictogram er wel,maar na opstart is het veranderd,zowel op het bureaublad,als in alle programma's en in program files.
Bij Revo Uninstaller is het nu weer goed na her-install,maar Advanced System Care blijft zo.
De koppelingen werken wel gewoon,dus zo erg is het probleem niet,maar was wel benieuwd of er een oplossing was.
George

Laatst bewerkt:
Ja ik geloof wel dat er een oplossing is,er zit iets in m'n achterhoofd had geloof ik iets met de cachegrootte v.d. picto's te maken geloof ik.Zal 's ff voor je kijken.
Deze tip werkt ook in Vista denk ik.

Wederom bedankt voor de hulp,
Het werkte bij mij niet,maar na een nieuwe download te hebben geïnstalleerd is het probleem (voorlopig??) opgelost.
Mijn oude setup had ik al diverse keren geprobeerd,maar daarmee bleef het pictogram veranderen.

George

Ja dat klopt,bij een nieuwe download werkt 't altijd want dan wordt alles opnieuw en juist geïnstalleerd.
Je hebt 't in ieder geval opgelost.:thumb:
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan