Pictogram weg van bureaublad in win2k

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Hallo.
Mijn internet explorer pictogram is van mijn bureablad verdwenen.
Ik heb win2000,en ik heb in instellingen/configuratie/software gekeken naar de internet explorer om hem daar te laten repareren ,maar daar staat ie dus niet tussen in dat software gedeelte.
Mijn vraag is dus hoe krijg ik mijn pictogram terug op het bureaublad.
Ik heb dus win2000 en internetexplorer 5
Bedankt alvast.

Ga naar je map Program Files --> Internet Explorer --> rechtklikken op het bestandje IEXPLORE.EXE --> send to --> desktop.

Mvg

Laatst bewerkt:
Als ik dat doe iexplorer rechts klik kopieeren naar bureaublad ,dan is het enkel maar een snelkoppeling en heb ik niet als ik rechts klik op dat pictogram op het bureaublad dat ik bij eigenschappen de mogelijkheid heb om bestanden teverwijderen en instellingen te doen.Geen internet opties dus ,en dat wil ik juist terug.
Dus zo stom is mijn vraag nog niet ,dacht ik .

Laatst bewerkt:
Je kan proberen om je internet explorer opnieuw te installeren, dan zal je pictogram terug op je bureaublad staan.

ie opnieuw installeren is wel heel drastisch. Zoals je in de bijlage kunt zien kun je instellen of Internet Explorer op het bureaublad moet worden weergegeven.

Dit doei je door: Internet Explorer openen, extra, internet opties, geavanceerd te kiezen. En dan naar beneden scrollen naar 'surfen'.

Vreemd genoeg staat die bij mij uit terwijl ik wel een pictogram op mijn bureaublad heb. Maar ja probeer het eens zou ik zeggen.

succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan