pictogram

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
hallo,
ik heb zelf een netwerk(je) aangelegd. Op de onderste balk komt een pictogram te staan dat het netwerk werkt. Dit is hetzelfde pictogram dat aangeeft dat ik er een internet verbinding heb. Dit is verwarrend. Hoe kan ik één van de twee pictogrammen veranderen??

Bedankt

ga naar netwerk instellingen
kies de verbinding die je niet wil weer laten geven.
rechtermuisknop eigenschappen kies links onderin voor in taakbalk weergeven voor niet aangevinkt. dan verdwijnt er dus 1
succes

Dit klopt, maar ik zou er graag een willen veranderen; dus toch twee pictogrammen maar dan verschillend.

The SAx

Dat is toch iets met rechtsklikken, eigenschappen, ander pictogram, icoon uitzoeken, bevestigen en klaar?

::Dat is toch iets met rechtsklikken, eigenschappen, aanpassen, icoon uitzoeken, bevestigen en klaar?::
nee dat is niet zo !!!!!

O nee? Als ik op het icoontje van de verbinding rechtsklik kan ik zo een ander icoontje uitzoeken.
Ik zou niet weten waarom dat dus niet kan.
Dit zegt Sax n.l.:
Dit klopt, maar ik zou er graag een willen veranderen; dus toch twee pictogrammen maar dan verschillend
En dat :love: doe je toch op mijn manier of zit ik hier gek te worden :confused:

Laatst bewerkt:
Het gaat om het icoon naast de klok rechts onder in de hoek die kan ik bij win 2000 niet aanpassen met alle liefde en plezie ik dat ook probeer. die op de desktop inderdaad wel

Met Tweak XP kun je ook pictogrammen veranderen

heb tweak xp gedownload. Pictogrammen rechtsonder kan ik daarmee nog steeds niet veranderen.
Ik blijf proberen.

Het icoontje kun je wel wijzigen maar op een "hardcore" manier.
Het zit in een .dll bestand dus je zal de resources van het bestand moeten "hacken" met alle risico's van dien (je moet heeel goed weten waar je mee bezig bent, één kleine fout en hij doet het helemaal niet meer!) en aangezien het een animated icon is, wordt de zaak nog ingewikkelder...
Mijn advies: Bespaar jezelf een hoop ellende en laat het staan

gtz

Nou, als Tweak XP het niet doet kun je het wel vergeten. Ik weet wel dat ik de prullenbak, deze computer enz. kan veranderen.
Ik werk met iconen van Michelangelo. De prullenbak ander icoontje geven lukt mij alleen in Tweak XP.
Je zou ergens dat icoontje moeten kunnen omwisselen met 1 van dezelfde groote en kb.

Als je ze nou eens even uit de opstart haalt met msconfig uitvinken en je start ze handmatig op.
Dan moet je wel op de normale manier kunnen veranderen. Ik klets maar wat :cool:

als eens op de desktop rechtermuisknop en eigenschappen geklikt effects gekeken daar kan ik de iconen van prullenbak aanpassen

Zoals jij het zegt kom ik er niet.
Zie effecten wel maar die hebben meer met letters te maken.

Bureaublad rechtsklik/eigenschappen/ en.........welk tabblad?

@ Elisa,

Als je bij eigenschappen van het bureaublad op "Bureaublad aanpassen" klikt, kun je de pictogrammen van Deze computer, Mijn documenten, Netwerkomgeving en Prullenbak (vol en leeg) wijzigen.

Dank je wel Henrik, en ik maar altijd braaf denken dat 'bureaublad aanpassen' sloeg op het blad zelf :D
Nooit op geklikt zelfs!
attachment.php

Scheelt me weer een loopje naar Tweak Xp

Laatst bewerkt:
Valt lekker weg bij de achtergrond :)
Nou de tekst nog weg. Moet ook kunnen ;)

Ik heb wel een paar leuke tips voor je, maar dat doe ik via een PB-tje anders gaan we (nog meer!) offtopic :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan