pictogramman naar ander bueaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Stel ik heb 1 buroblad met 10 pictogrammen/programmas/spellen erop.

Ik wil een 2e buroblad aanmaken.Hoe krijg ik de gewenste pictogrammmen /programmas op dat 2e buroblad??

Net wat geprobeerd.Er kwamen maar 4 picogrammen op het 2e buroblad te staan.

Wat nu?:thumb:
 
Dat zijn de progamma's die in de map all users staan, deze staan dan bij alle accounts.
De overige progamma's staan geinstalleerd in je eigen map, deze zijn alleen daar op het bureaublad van je account.

groetjes speedtouch
 
spel van administator naar andere gebruiker.

Spel fifa ,outlook express,inter explorer etc staan nu bij de administrator.
Hoe krijg ik die spellen nu bij ons Anke????:thumb:
 
Niet zo moeilijk. Kopieer de pictogrammen van jouw bureaublad naar Docu's & Settings\[gebruikersnaam]\Desktop\

(kan nog een mapje dieper liggen, zit atm niet op XP.. :eek:
 
Duin1: eerst de Windows Verkenner even opentrekken, en onder Extra---Mapopties opgeven dat je ook de verborgen bestanden en mappen wilt zien.
Daarna kun je eenvoudig de gebruikersinstellingen terugvinden door te rechtsklikken op de Start-knop en Verkennen te kiezen... Je krijgt de keus om je eigen instellingen te verkennen of de instellingen van 'Alle gebruikers'. Je zult ook de andere gebruikers in het mappenvenster zien, en als je die opent staat hun bureaublad ook in beeld.
 
verdorie,lukt nog niet

Steeds als ik wat kopieer van de administrator naar bijv.Anke, dan krijgt Anke ipv 10-12 pictogrammen er nog steeds maar 4-5.
Wat doe ik toch verkeerd??

bedankt!!:thumb:
 
Probeer je de hele map in een keer dan ?

Maak anders een snelkoppeling, klik rechts op de snelkoppeling van het progje > snelkoppeling maken.
deze wordt in dezelfde map gezet met dezelfde naam met een (2) erbij, knip en plak naar de map anke.

Beetje omslachtig zo, maar het werkt wel.
 
lukt verdorie niet

Ik heb nu 2 gebruikers.

administrator en gast.

de administrator ben ik met alle rechten.

Hoe kan ik nu aan Anke dezelfde rechten toekennen.?

Heb sinds kort XP en is toch wat anders dan Windows 98.
Dus excuseer voor alle (stomme) vragen.:thumb:
 
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

Ga als admin naar Configuratie Scherm en klik dan op gebruikersbeheer. Ik zit atm niet op XP dus kan geen to the point beschrijving geven maar de rest wijst zich wel denk ik :).
 
helaas

Hoe krijg ik bij Windows XP alle icoontjes/programmas etc bij andere gebruikers..
Ik snap het echt niet.
Maar in ieder geval bedankt voor de hulp!!!:thumb:
 
Als je een progamma voor alle accounts wil gebruiken moet je deze installeren in de map documents en settings > all users > menu start > progamma's

Probeer het maar met een progamma, doe eerst de uninstal via de software, en installeer hem opnieuw in de juiste map.
 
Geplaatst door speedtouch
Probeer het maar met een progamma, doe eerst de uninstal via de software, en installeer hem opnieuw in de juiste map.

Dat is zo makkelijk nog niet... Veel programma's geven je niet eens de mogelijkheid of het voor alleen de actieve gebruiker(s) geïnstalleerd moet worden of voor iedereen.

Wat je zou kunnen proberen is de pictogrammen vanuit de admin zo bij All Users te plakken. Dat zou echt wel moeten werken!
 
programmas staan bij all users

Bij administrator staan de pictogrammen allemaal bij all users,menu start,programma's.

Maar als ik nu een account aanmaak van Anke bijv. staan er op haar buroblad maar 4 pictogramma.
Ik wil haar dezelfe programmas geven.
Maar dat lukt me niet.:(
 
Staan die picto's dan wel op Archief en niet op Verborgen ofzo? Check de eigenschappen eens.
 
archief

eigenschappen pictogrammen staan op archief.

Krijgt Anke net als de administator ook een snelkoppeling naar de provider cg outlook express,of moet je alles voor de andere gebruikers opnieuw installeren?:thumb:
 
Nee, dat is voor alle gebruikers geïnstalleerd net als Internet Explorer.
 
explorer staat toch niet op ander buroblad

Maar snelkoppeling van explorer en anderen komen niet op buroblad van Anke.
Gaat dat niet vanzelf als ik vanuit de funktie administrator in XP een account voor Anke aanmaak??:thumb:
 
Deze kan je toch gewoon benaderen via start, bij de account van anke, op het bureau blad komen ze niet te staan, alleen bij de Hoofdgebruiker.


Als je deze wel wilt op het buraublad van Anke, ga dan naar start > alle progamma's > internet explorer > rechts klik > snelkoppeling maken.
( Bovenstaande wel, In het account van Anke maken )
 
Laatst bewerkt:
bedankt

Bedankt voor alle hulp.Ik denk dat ik er nu wel uitkom.

groetjes.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan