pictogrammen bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransdemeyer

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
zo nu en dan is de orde in mijn pictogrammen op het bureablad veranderd - weet iemand hoe dat te verhinderen of hoe de oorspronkelijke orde herstellen?
dank
frans

pictogrammen bureaublad

de pictogrammen op mijn bureaublad verplaatsen zich
hoe kan ik ze vasthouden of in de oorspronkelijke orde herstellen?
ik heb XP Pro

dank
Frans

Rechtsklik op je bureaublad en kies Pictogrammen schikken op, zorg dat Automatisch schikken/Uitlijnen op raster niet staan aangevinkt. Nu kan je elk pictogram op die plek zetten naar voorkeur.

pictogrammen bureaublad

dank voor het vlugge antwoord, maar 'automatisch schikken' stond niet aangevinkt op het ogenblik dat sommige pictogrammen zich verplaatst hebben (na het herstarten van de computer)

frans

Snap het niet erg, bij mij staat alleen bureaubladpictogrammen weergeven aangevinkt en voor de rest niets en kan schuiven wat ik wil zonder dat de pictogrammen verplaatst zijn na het opstarten van de pc.

attachment.php

Mocht dat toch nog niet werken dan is Iconoid (gratis) misschien iets voor je, daarmee kan je de posities van de pictogrammen vastzetten. Programmaatje kan nog veel meer trouwens: What is Iconoid?

Bijlagen

• untitled - 1.jpg
    untitled - 1.jpg
    30 KB · Weergaven: 672
Laatst bewerkt:
beste dank voor de hint
de pictogrammen verspringen niet iedere keer bij heropstarten, maar zo nu e n dan
ik probeer alvast het programmatje
Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan