Pictogrammen herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo!

Ik zit eigenlijk met een klein probleempje:
Ik had een paar maand terug een Vista thema gedownload, maar die bleek niet echt leuk te zijn, dus heb ik hem weer verwijderd, maar er is een probleem:

De vista pictogrammen ziet mijn computer (met Windows XP) als standaard pictogrammen.
Ik heb iconcache verwijderd en toen de pc opnieuw opgestart, maar met geen resultaat.

Zelfs het programma Iconpackager ziet de vista pictogrammen al standaard pictogrammen!

Hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Het is niet gelukt.
Ik heb nog steeds de Windows Vista pictogrammen.
Is er nog een andere oplossing (zonder xp te hoeven herstellen)?

Hoi,

Ik weet niet of dit werkt, maar kun je in configuratiescherm via mapopties niet alle mappen herstellen?

gr Jos

Het is niet gelukt.
Ik heb nog steeds de Windows Vista pictogrammen.
Is er nog een andere oplossing (zonder xp te hoeven herstellen)?

dat had ik al geprobeerd, maar de computer ziet de vista pictogrammen al standaard XP pictogrammen.
Maar toch vriendelijk bedankt.

een andere oplossing??

Hoi Robbert,

Probeer het volgende eens:

Ga naar je bureaublad en klik met rechtermuisknop
Kies hier voor de laatste optie: “Eigenschappen”

Ga dan naar het tabblad "Thema".

Voor meer info:

http://support.microsoft.com/kb/307855/nl

Hopelijk helpt dit je verder.

gr Jos

dat had ik al geprobeerd, maar de computer ziet de vista pictogrammen al standaard XP pictogrammen.
Maar toch vriendelijk bedankt.

een andere oplossing??

sorry voor de late reactie, maar het helpt niet.
iemand een andere oplossing.
ik hoor het graag!

Je kan altijd proberen of onder een nieuw vers aangemaakt account de werking van de icoontjes wel zo is zoals je het wenst.
Mocht dat zo zijn, is de data van je huidige account altijd over te zetten naar die nieuwe account, zodat je hierin verder kan werken.

Gegevens van een beschadigd gebruikersprofiel kopiëren naar een nieuw profiel

Let erop dat niet alles met kopiëren en plakken wordt overgezet > je mail bvb.
TIP: om alles te kopiëren wordt geadviseerd om daarbij de Ctrl-toets in te drukken.
Andersom werkt het ook. Je kan ook alles kopiëren (Ctrl-toets + A-toets) en d.m.v. selectief aanklikken met de Ctrl-toets ingedrukt die bestanden déselecteren.

Wil je dan deze vraag de status opgelost geven? Klik in de donkerblauwe balk boven de lichtblauwe (die met Vraag is opgelost Onderwerp opties etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan