Pictogrammen in het configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

luxsat

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Ik heb door een onbekende reden een teveel aan pictogrammen gekregen in het configuratie scherm .
Zo staat Bleuthooth er 4 maal / software en draadloze verbinding staan er ook 4 maal .
Weet iemand een wijze om het teveel te verwijderen want in het scherm zelf krijg ik die niet weg
Alvast bedankt voor de hulp

Alvast bedankt voor de genomen moeite maar ver ga ik daar niet mee geraken daar ik niet weet hoe daar mee te werk te , zo groot is de Pc kennis niet

Ga naar Start - Uitvoeren
type regedit - OK
Ga naar Bestand - Exporteren. Kies een lokatie en een naam
Je hebt nu een backup van je register

Download het bestand van de site en dubbelklik hierop. Een heel klein deel van je register wordt nu overschreven met nieuwe waarden, waarmee (schat ik) de originele instellingen van het configuratiescherm weer worden teruggezet.

Mocht het niet het gewenste resultaat opleveren en/of krijg je andere problemen, zet dan je backup weer terug via Importeren.

Ga in de windows verkenner naar Extra - Mapopties - tabblad Weergave. Haal het vinkje weg bij 'Extensies voor bekende bestandstypes verbergen - OK

Zoek nu het gedownloade bestand op. Het heeft de naam 'controlpanelrestrictionrestore.reg.txt'. Klik eenmaal op het bestand zodat je de naam kunt wijzigen. Haal dan de .txt (incl de punt) aan het eind weg en klik naast het bestand om het hernoemen af te sluiten. Als het goed is verandert nu ook het icoontje van het bestand in blauwe blokjes. Dubbelklik dan op het bestand (na backup register!).

Alles uitgevoerd echter zonder resultaat . Omdat er toch nog wel wat mis liep hier en daar heb ik de koe bij de horens gevat en Windows geherinstalleerd .
Nu loop alles terug prima .
Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes
Jef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan