Pictogrammen inhoudelijk verschillend maken per Map - en houden

• Onderwerp starter Onderwerp starter menky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

menky

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2013
Eigenlijk geld dit voor alle windows versies, maar aangezien ik W10 gebruik, heb ik deze vraag hier geplaatst.

Er is een kleine ergernis in windows wat betreft de opmaak van Mappen.
Je kunt kiezen uit: kleine pictogrammen, tegels, grote pictogrammen, lijst, inhoud, normale pictogrammen en details.

De inhoud van sommige mappen wil ik zien met details, andere mappen met extra grootte pictogrammen, enz.
Maar elke keer als ik een map aanpas naar de gewenste layout word dit schijnbaar niet opgeslagen.
Als ik wat later de map overnieuw open dan staan alle items weer in de oorspronkelijke vorm.:shocked:

Hoe kan ik dit permanent aanpassen?

mvg Menk

Hoi menky

Maar pictogrammen-weergave in een of alle mappen je kan ook via verkenner, en niet via slecht of alleen maar via een map of per-map aanpassen of toepassen ..
Je kan via verkenner aangeven ook of je dat wil op alle mappen dat weergave toegepast word of slechts op betreffende map enz..

Weergave's !.jpg
mh9ol.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb deze keuzemogelijkheid niet in W10 (linkerafbeelding - map opties via verkenner...) Dit pop-up menu krijg ik alleen via mijn configuratiescherm > mapopties. En daar kan ik geen wijzigingen toepassen...

of doe ik nu iets helemaal fout :o

Och jee in dit geval zal moeten hier een ervaren windows 10 gebruiker bijspringen, ik weet ook helemaal niets over Verkenner in W10 dus :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan