pictogrammen naar bureaublad kopieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter ches
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ches

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Ik heb het programma easy cleaner gedownload. Als ik nu het icoon naar het bureaublad wil kopieren, (Ik ga op het betreffende icoon staan in program files en klik het met de rechtermuisknop aan), dan wordt de optie van "kopieren naar bureaublad" niet meer weergegeven. De enige optie die ik zie is "kopieren naar cd/dvd station. Het lukt wel met slepen, maar wat kan het zijn dat het niet op de andere manier gaat? Het geldt ook voor andere programma's. Ik kan de pictogrammen alleen nog maar naar het dvd station kopieren.

Sylvia

Hallo,

Bedankt alvast voor het meedenken. Het is nu uitgebreid met de optie emailontvanger. Ik ben er nog niet. Ik heb dus 2 opties; kopieren naar dvd-station en emailintvanger.

de huidige situatie;

kopieren naar <>dvd-station
<>email ontvanger

Jozo, als ik regel 38 aanklik dan kom ik wel verder, maar moet ik nog iets installeren of is het aanklikken van die regel genoeg? Ik heb het idee dat het vooraslnog niet helpt. Dank je wel alvast.

Ik heb het geprobeerd, maar het heeft nog niet geholpen.

Het heeft geholpen. Ontzettend bedankt voor de oplosing.

Ik vraag me alleen af wat de oorzaak was van het niet functioneren van 'kopieren naar'.

Ik gebruik wel eens programma's als Regseeker etc. kan dit het veroorzaken?

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het programma "emtpy temp folders" er voor zorgt dat de optie 'kopieeren naar email ontvanger' wordt verwijderd. Dit programma stond ooit in 'tips en trucs', maar het is een (te) krachtig schoonmaak programma. Als ik het gebruik dan moet mijn outlook dvd er opnieuw indoen omdat bepaalde onderdelen van outlook verwijderd zijn.

Ches

:) Een beetje (te) laat maar zojuist de oplossing gevonden, die is eigenlijk zo simpel als maar wat (als je het weet) en heb je er eigenlijk helemaal geen moeilijke scripts voor nodig..

Gebeurt het nogmaals open dan kladblok en sla het lege kladblokbestand op als
Bureaublad.desklink en plaats deze in de map C:\Documents and Settings\User Name\SendTo voor de functie Kopieren naar bureaublad

en voor de functie "Kopieeren naar E-mail ontvanger" maak je een leeg kladblokbestand met de extensie E-mailontvanger.mapimail en die zet je natuurlijk ook in C:\Documents and Settings\User Name\SendTo

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan