pictogrammen taakbalk win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

joosthm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
68
Hallo
Ik zit met een serieus irritant probleem in "mijn" win7.
De actieve taakbalkpictogrammen van de draaiende programma's en vastgemaakte tabladen onderaan het bureaublad komen niet meer overeen met de programma's die ze zouden moeten zijn.
Is dit een virus ? mij virusscanner geeft geen meldingen.
Kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt
 
Hoi,

Probeer eerst eens twee dingen uit:
1. Druk op F5 terwijl je bureaublad actief is. Helpt dat niet
2. Herstart de computer/laptop en kijk of het probleem m.b.t. de picto's van dezelfde programma's zich opnieuw voordoet.

Zo nee ... probleem opgelost.
Zo ja, ga terug naar een herstelpunt voorafgaand aan het moment waarop het probleem zich voor het eerst voordeed.
 
Zojuist heb ik F5 om te vernieuwen gedaan herstart een systeemherstel gedaan en niets blijkt te werken.
Ook heb ik geprobeert om handmatig een ander pictogram toe te op de startbalk,
dit verandert niets aan het automatisch. toegekende pictogram.
Zo heb ik voor verkenner een chromepictogram staan en voor chrome nog altijd het originele chrome pictogram. Maar geen van beide kan ik daar veranderen. Op het bureaublad lukt dit wel.
 
Hoi,

't Is maar een trial hoor, maar dé-activeer de werkbalk snelstarten eens (rechtsklikken taakbalk en dan onder werkbalken vinkje weg .... althans zo werkt het in Vista). Meldt je af als gebruiker en start hierna weer op ...

En nu?
 
Kan je ook eventjes een screenshot maken en die hier posten? En dan gelijk erbij zetten wat het zou moeten zijn?;)
 
Ik weet niet hoe ik hier een screenshot moest posten

MAAR PROBLEEM IS OPGELOST

1. dé-activeer de werkbalk snelstarten (de taalbalk uitgevinkt want die stand als enige aan)
2. ook heb ik bij eigenschappen via rechtermuisklik op de taakbalk in het '2de tabblad menu start' bij privacy >onlangs geopende programma's opslaan en weergeven in het menu start EN >onlangs geopende items opslaan en weergeven in het menu start en de taak balk UITGEVINKT
3. opnieuw opgestart

Ik weet niet welke van de actie(s) het probleem fixte maar het is in de sjakkos

Vanveelen en luuknl super hard bedankt voor de respons !

everyone have a nice day !!!!!!!!!!
 
Zet je de status even op opgelost?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan