pictogrammtekst is blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
hallo
Ik starte op vanmorgen en nu is mijn tekst onder de pictogrammen op het buroblad donkerblauw,is een rot gezicht ,kan ik dat op eenvoudige wijze weer goed krijgen??
bedankt
 
Ja, rechtsklikken op bureaublad > pictogrammen schikken op > vinkje weghalen bij: webonderdelen op bureaublad vergrendelen.
 
Jozo zei:
Ja, rechtsklikken op bureaublad > pictogrammen schikken op > vinkje weghalen bij: webonderdelen op bureaublad vergrendelen.


dat was de oplossing dus niet
 
Helpt dit dan ?
Lange Pier zei:
In configuratiescherm, systeem, geavanceerd, instellingen, visuele effecten, vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad kun je deze aanvinken en dan is de achtergrond van de tekst van de pictogram transparant.
 
Of dit:
NBB-SHAGGER zei:
Voor mij is het nu gelukt

Eigenschappen voor beeldscherm > Bureaublad aanpassen > Website > daar voor gezorgt dat alles uitgevinkt was.... en dat werkte bij mij!
Bij mij stond een line er bij dus een extra regel boven "Mijn huidige introductiepagina".... ik moest wel ff zoeken....!! hahaha
 
Onze bertus laat ons in spanning...
 
Laatst bewerkt:
het was een oplossing die Breezer gaf ergens ,ik weet niet meer waar,maar dat was erg simpel en het werkt:
 
ik heb gezocht en gezocht en gevonden
Rechts klik op deze computer/eigenschappen/Geavanceerd/prestaties/instellingen/visuele effecten en dan beste weergave,dat was bij mij de oplossing dus :D

ik zag dat van Huijb te laat ,maar dat was hem dus:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan