Picture It! installatie probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
Hallo,

Ik heb een legale versie van Picture It photo premium versie 9. Ik wil deze installeren maar telkens tijdens de installatie stopt de setup er mee. Om Picture-It te laten draaien moeten internet explorer 6 en media player 9 gëinstalleerd zijn. Maar Internet Explorer 6.0 breekt ook zijn setup af als ie bij ongeveer 70% is. Ik heb Internet explorer apart geprobeerd te installeren en via de setup van Picture It! Maar niks werkt! Wie kan mij helpen??

Groeten Luke
 
Wat voor een windows versie heb je?
 
Windows Explorer moet 6.0 moet dus eerst werken voor je met picture it iets kan. Ik zal de vraag verplaatsen uit de sektie overige software zodat eerst dat opgelost kan worden.

Krijg je tijdens een van beide installaties een foutmelding?
 
ja klopt, ik dacht, het is misschien wel bekend voor iemand als ik het koppel aan hetzelfde probleem met de Explorer en Picture It.

Beide installaties doen het niet! Maar ik denki dat ze beide met de internet explorer te maken hebben, omdat tijdens de setup van picture it de internet exlorer ook direct word gëinstalleerd als die nog niet op het systeem staat. Dat deed ie niet, dus probeerde ik los van picture it de internet explorer te installeren maar dat werkt ook niet!!

HELP!

Groeten Luke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan