Picture It! Photo 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

John Carter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Berichten
1
Ik gebruik Works Suite 2002, onder meer Picture It! Alles draaide prima onder XP. Inmiddels heb ik een laptop met Vista. Het installeren van Picture It! lukt wel, het starten ook nog maar vervolgens wordt het programma afgesloten met een foutmelding.
Aangezien ik erg tevreden ben met Picture It! ben ik benieuwd of dit probleem kan worden opgelost.

groet, John Carter
 
Ik herken het probleem, heb hetzelfde gehad met Photodraw 2000. Mij is het niet gelukt om deze aan de gang te krijgen in Vista helaas.


Wel vond ik onderstaande tip:


1. Explored the CD after it was in the drive, right clicked on "Setup",
and selected "Run as Administrator"
2. I selected the "minimum" installation, I haven't confirmed whether
it would work with the typical one yet, but it has all the same
features.
3. After installing, I right-clicked the program, and set the
compatibility back to "Windows 95", Disabled visual themes, and disabled
desktop composition, and selected "Run as administrator".

The program worked perfectly for me after this. Hope this helps the
other people who I know are struggling with this same problem
 
Oplossing

Ik gebruik Works Suite 2002, onder meer Picture It! Alles draaide prima onder XP. Inmiddels heb ik een laptop met Vista. Het installeren van Picture It! lukt wel, het starten ook nog maar vervolgens wordt het programma afgesloten met een foutmelding.
Aangezien ik erg tevreden ben met Picture It! ben ik benieuwd of dit probleem kan worden opgelost.

groet, John Carter


Voor iedereen die Vista op hun pc hebben en waar sommige programma's niet meer bij werken!!!

Ik had zelf ook een paar van die programma's. Omdat ik die best wel miste, ben ik aan het zoeken gegaan hoe ik ze wel kon laten werken. En wat denken jullie?? Ben er achter gekomen.

Installeer het programma dat niet meer werkt. Ga dan naar de (snel) koppeling en klik rechts. Dan zie je een lijstje en daar staat ook in: Als administrator uitvoeren. Klik daarop en je programma werkt!!! Dit moet je wel steeds doen als je het programma opend, maar dat is geen werk. Ik ben in ieder geval super blij dat mij oude programma <<Picture It "99>> weer werkt!

Groetjes van: Marjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan