picture recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

straaljager

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hoi,ik heb via de handige software het programma"Zero Assumption Recovery"gedownload.
Nu heb ik on de free versie wat opgeslagen maar dat geeft ie met .zar aan en het is een bestand.
Ik weet niet hoe ik die kan openen.

Weet iemand dit of weet iemand een ander programma
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Zar extensie is voor een playstation.

Ik ken het programma verder niet maar kun je het niet met een andere extensie opslaan.

weet iemand een ander programma die ook een crack heeft want dit programma heeft geen werkende cracks opgeleverd.
Uit de huisregels:

Warez:
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Hier aan kunnen we je dus niet helpen.

Laatst bewerkt:
Hoi,ik heb via de handige software het programma"Zero Assumption Recovery"gedownload.
Nu heb ik on de free versie wat opgeslagen maar dat geeft ie met .zar aan en het is een bestand.
Ik weet niet hoe ik die kan openen.

Weet iemand dit of weet iemand een ander programma
Alvast bedankt.

Is het ondertussen opgelost?

ZAR save file does not contain the actual data. It only contains references (to the locations where data is stored on the card). zegt de site van ZAR er staat dus niets in die file behalve info over de plek waar die foto's zich bevinden.

(nb. zar zijn de eerste letters van Zero Assumption Recovery)

http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=312 is een ander gratis programma.

en... is het gelukt?

yep maar ik vind zar toch iets beter werken,maar deze ging ook wel goed hoor.

Bedankt.

vriendelijke groeten
straaljager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan