piep bij popup in windows

• Onderwerp starter Onderwerp starter xbYdx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xbYdx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Beste mensen,

Afgelopen week heb ik mijn computer geformateerd en opnieuw windows xp erop gezet. Maar nu krijg ik elke keer als windows automatisch een venster opent, (omdat ik ergens op klik) bijvoorbeeld zo'n ballon-popup, een luide piep te horen. Ik heb geen idee hoe ik dit geluid uit kan zetten. Het heeft niets te maken met popups van internet. Het kan in ieder geval niet bij de geluidenafdeling in het configuratiescherm uitgezet worden. Kunnen jullie mij vertellen hoe het wel kan?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marco.

Ja hoor

Staat bij geluiden.

Iets in de geest van venter openen of zo.

Lijstje is vrij lang even naar beneden scrollen. als er een geluid is toegewezen zie je dat.

Eric

al geprobeerd

Daar heb ik alles al uitgeschakelt. Het is ook geen geluid wat uit de boxen komt maar uit de kast zelf...

Dat kunnen waarschuwingen zijn van je BIOS. Meestal worden deze uitgelegd hoe dat je die piepgeluiden moet interpreteren. Hier kan je ook zien wat ze betekenen : http://bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm
Die bieps kan je niet uitschakelen.(in windows zeker niet maar dacht ook zelfs niet in het BIOS°

goed zo Niels

Maar stel de volgende keer je vraag wat duidelijker.

Wat ook nog kan is dat je het geluid naar je PC speaker hebt gestuurd.

Dat gebeurd ook als tijdens installatie Windows je geluidskaart niet kan zien. Je heb wel opnieuw je geluiskaart geinstalleerd met de CD-Rom van je MoBo.

Eric.

@ Niels:
hier staan er nog meer.

Laatst bewerkt:
@Eric_Daleboudt Bedankt en dat was nog in het Nederlands. Ik had gewoon de eerste site gepost. We zullen wel zien wat het probleem is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan