*piep* bluescreen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah ik kan niet direct meer iets verzinnen, ik zou systeemherstel even proberen als de eerste keer dat je tegen het probleem aanliep niet te lang geleden zou zijn

Sinds 26 maart, en hoe voer ik ook alweer zoiets uit?dat systeemherstel? Heb het wel eens gedaan maar weet niet meer hoe:)

Kijk eens bij apparaatbeheer of daar ergens een geel uitroep icoontje staat.....:thumb:

rechtermuisknop en dan eigenschappen, dan moet je ergens naar nieuwe drivers kunnen zoeken. Mocht dit niet lukken kun je altijd nog op internet zelf naar nieuwe drivers zoeken, downloaden en installeren. gl:thumb:

rechtermuisknop en dan eigenschappen, dan moet je ergens naar nieuwe drivers kunnen zoeken. Mocht dit niet lukken kun je altijd nog op internet zelf naar nieuwe drivers zoeken, downloaden en installeren. gl:thumb:

kijk, hieronder staat alles:thumb:

Bijlagen

• 1111.jpg
    1111.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 20
  • 11112.jpg
    11112.jpg
    26,9 KB · Weergaven: 16
  • 11113.jpg
    11113.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 18
  • 11114.jpg
    11114.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 15
Probeer eerst naar oplossingen te zoeken( plaatje 1)
Anders probeer stuurprogramma bij te werken (plaatje 3)

Ik denk gewoon dat de driver (stuurprogramma) fout is geinstalleerd bij jou. Je zult dus een andere moeten zoeken die wel hoort bij jouw besturingssysteem en probeer dus de nieuwste drivers te zoeken:thumb:

Ik denk gewoon dat de driver (stuurprogramma) fout is geinstalleerd bij jou. Je zult dus een andere moeten zoeken die wel hoort bij jouw besturingssysteem en probeer dus de nieuwste drivers te zoeken:thumb:

oplossing werkt niet, nu het stuurprogramma:D

er is geen nieuwere te vinden:confused:

Stuurprogramma deinstalleren, downloaden en opnieuw installeren.
Wat is de informatie op het blauwe scherm precies? Op de foto is dit bij mij niet goed te lezen. Wat gebeurt er als je in de veilige mode start?
Welke adviezen heb je tot nu toe uitgevoerd en met welk resultaat?
Procedures voor XP werken vaak ook voor Vista, uitvoeren dus.
Is het niet makkelijker om Vista opnieuw te installeren?

Stuurprogramma deinstalleren, downloaden en opnieuw installeren.
Wat is de informatie op het blauwe scherm precies? Op de foto is dit bij mij niet goed te lezen. Wat gebeurt er als je in de veilige mode start?
Welke adviezen heb je tot nu toe uitgevoerd en met welk resultaat?
Procedures voor XP werken vaak ook voor Vista, uitvoeren dus.
Is het niet makkelijker om Vista opnieuw te installeren?

Bedankt voor je reactie, als ik stuurprogramma opnieuw installeer, gaat dan niet alles van mijn Computer weg.

Nee.
Geef eens antwoord op alle vragen. Zo kan het nog wel een jaartje gaan duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan