Piep geluid bij opladen accu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Waltons e.a.

ik heb OOK een Acer Aspire 5315 en ik heb OOK een migraine-opwekkende piep tijdens het opladen van mijn accu! Het geluid komt bij mij uit de transformator (zoheetdatbloktoch?) en ik wordt er helemaal gestoord van :shocked:.
Zijn jullie er nog achter gekomen waar het aan ligt? Mij lijkt het echt de lader te zijn. Is het ook mogelijk om een andere (3rd party) lader te gebruiken?

Tsja, het schijnt aan de lader te liggen... Maar volgens mij is dat ook niet altijd het geval. Ik weet niet wanneer je de laptop hebt gekocht, maar is dit binnen 90 dagen dan valt de accu in de garantie...

Gr. DeWaltons

hallo, ik heb een zelfde soort probleem.
Ik heb 'n Dell laptop, en m'n lader deed het 'n paar keer niet. Nu deed hij het opeens helemaal niet meer i.c.m. een zacht (snel achter elkaar) piepend geluid, dat duidelijk uit de lader komt wanneer ik deze in het stopcontact steek. Als ik hem eruit haal wordt ie ook zachter en 'fade-ie-out' zeg maar...

Ik Dell gebeld, krijg gelijk 'n nieuwe thuis gestuurd, maar nu blijkt dat de oplader die ik in de tussentijd heb gebruikt van 'n huisgenoot, die begint nu ook opeens piep-verschijnselen te vertonen.... Zou het toch aan m'n laptop liggen dan???

Iemand enig idee?

Eerst maar is afwachten wat die nieuwe oplader gaat doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan