piep zoals bij oude pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiewillem

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Ik krijg sinds kort tijdens het afsluiten van applicaties een piep uit de pc kast als ze dan vragen bijv: wilt u de wijzigingen in .... opslaan? ofsowiets. ik krijg die piep ook bij andere waarschuwingen en vragen tussendoor. waar komt dat nou vandaan? en hoe kan ik het weer wegkrijgen?

Kijk eens bij Geluid en audioapparaten in het Configuratiescherm. Klik op de tab Geluiden en selecter eerst "Windows standaard". Scroll daarna door de lijst met systeemgeluiden. Staat er een luidsprekertje voor b.v. Programma afsluiten? En staat er dan daaronder in het langwerpige venstertje b.v. Ding.wav? Bekijk dat voor meer systeemgeluiden. Waar je een luidsprekertje vindt, zou je in het langwerpige vensterje in plaats van b.v. Ding.wav kunnen selecteren "Geen". Als het echter inderdaad geluiden van je PC-speaker zijn die je hoort, werkt dit niet ben ik bang. Maar probeer eens wat uit.

nee het is echt een zware piep niet die lichte ting en het komt niet uit de 2 speakers maar echt uit de pc kast. ik denk dat het de hardeschijf is.
@Humpe
ik snap die hele site niet en is volgens mij ook niet die piep die ik hoor.

maar ik heb die piep vandaag nog niet gehoort dus misschien is het over.
crossing my fingers:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan